آلمان و بلژیک از برنامه رنسانس اروپایی فرانسه استقبال کردند

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر دادگستری آلمان با انتشار پیامی در یکی از شبکه های اجتماعی از برنامه اصلاحات اروپایی مورد نظر رئیس جمهور فرانسه استقبال کرد.

آلمان و بلژیک از برنامه رنسانس اروپایی فرانسه استقبال کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کاترینا بارلی وزیر دادگستری آلمان امروز از برنامه اصلاحات پیشنهادی امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه استقبال کرد.

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز، بارلی با تشکر از برنامه ماکرون موسوم به رنسانس اروپایی گفت که اروپا نیازمند اتحاد است و باید قوی تر گردد.

وی با انتشار پیغامی در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: امانوئل ماکرون عزیز، برای ابتکار عمل از شما متشکرم. ما اروپایی ها باید در کنار هم باشیم و اروپا را با یاری هم قدرتمند کنیم.

دولت بلژیک نیز روز سه شنبه از پیشنهاد رئیس جمهور فرانسه مبنی بر انجام اصلاحات اروپایی استقبال نموده است.

ماکرون با نزدیک شدن به انتخابات پارلمانی اروپا که قرار است ماه می برگزار گردد، برنامه ای را برای اعمال اصلاحات در اتحادیه اروپا منتشر کرد. رئیس جمهور فرانسه برنامه ای را مطرح نموده که معتقد است از دموکراسی در اروپا حمایت خواهد نمود و شامل کنترل مرزها و اعمال جریمه های بیشتر برای شرکت هایی خواهد بود که به محیط زیست آسیب می رسانند یا تخلف مالیاتی دارند.

این پیشنهاد با توجه به تداوم قدرت دریافت گروه های راست گرا و ملی گرا (ناسیونالیست ها) صورت می گیرد و از کشورهای اروپایی خواسته شده است تا به نوعی رنسانس اروپایی روی آورند.

انتهای پیغام/

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14632

به "آلمان و بلژیک از برنامه رنسانس اروپایی فرانسه استقبال کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان و بلژیک از برنامه رنسانس اروپایی فرانسه استقبال کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید