ارائه دروس عملی دانشگاه الزهرا در تابستان

به گزارش مجله سرگرمی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا گفت: درس های عملی این دانشگاه در ترم تابستان ارائه می گردد و اگر برای انجام این کار پیروز نشویم به ترم بعد منتقل خواهند شد.

ارائه دروس عملی دانشگاه الزهرا در تابستان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کالج کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

مهدی سیف برقی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا در گفت وگو با خبرنگار در خصوص شرایط حذف درس و ترم دانشجویان در این دانشگاه گفت: ترم جاری به صورت آموزش مجازی تشکیل شده است و به جلو می رود.

او اضافه کرد: طبق رهنمود هایی که معاونت آموزشی وزارت علوم داده است، بازه ای را برای حذف درس اعلام می کنیم که شامل دانشجویانی می گردد که دلیل موجهی برای انجام این کار داشته باشند. دانشجویان از آن طریق درخواست های خود را به ما می دهند تا طبق نظر دانشگاه، برای حذف درس یا حذف سرانجام نامه دانشجویان موافقت گردد.

سیف برقی توضیح داد: حذف درس دانشجویان شبانه موجه است؛ برای مثال فردی که به اینترنت دسترسی نداشته است، ممکن است استادی به تدریس آن درس نپرداخته یا به هر دلیل دیگری نتوانسته است از کلاس مجازی استفاده کند؛ هزینه آن درس به دانشجو پرداخت می گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه الزهرا ادامه داد: درس های عملی دانشگاه الزهرا در ترم تابستان ارائه می شوند و در صورتی که برای انجام این کار پیروز نشویم حتما به ترم بعد منتقل خواهند شد.

محدودیت ظرفیت دانشگاه الزهرا در بورسیه دانشجویان

سیف برقی اضافه کرد: امتحانات دانشگاه الزهرا همانطور که به نظر می آید مجازی خواهند بود که معاونت آموزشی وزارت علوم هدایت هم برای این موضوع ارائه دادند و در خصوص امتحانات با آنالیز چند نرم افزار و انتخاب چند مورد از آن ها احتمال زیادی می دهیم که امتحانات به صورت مجازی برگزار شوند.

او گفت: به دلیل تعداد کم کلاس ها در مقاطع ارشد و دکتری، برگزاری امتحان شفاهی به صورت مجازی خواهد بود. اگر تعداد دانشجویان بیشتر بود سوالات را به صورت آنلاین دریافت می نمایند و با گذاشتن مکانیزم ها، امکانات تقلب را کم خواهیم کرد.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86693

به "ارائه دروس عملی دانشگاه الزهرا در تابستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه دروس عملی دانشگاه الزهرا در تابستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید