ارجاع 51 مورد تخلف انتخاباتی به دفاتر نظارت انتخابات

به گزارش مجله سرگرمی، شورای نگهبان خاطرنشان کرد: تعداد 51 مورد گزارش از تخلفات انتخاباتی جهت آنالیز دقیق تر و اقدامات قانونی لازم به دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان ها ارجاع شده است.

ارجاع 51 مورد تخلف انتخاباتی به دفاتر نظارت انتخابات

به گزارش خبرنگاران از مهر، به منظور ارتقای سلامت انتخابات و نظارت بیشتر و دقیق تر بر فرآیند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان سامانه گزارش های مردمی تخلفات انتخاباتی به نام مردم ناظر را راه اندازی نموده است که چهارمین گزارش از جزئیات گزارش های دریافتی به وسیله سامانه مردم ناظر به توضیح زیر به اطلاع ملت شریف ایران می رسد.

از ساعت 8:00 صبح تا ساعت 15:00 عصر روز آدینه 1398/12/2 از میان 387 گزارش واصله مردمی، تعداد 51 مورد گزارش از تخلفات انتخاباتی که با جزئیات دقیق و قابل پیگیری و با پیوست مدارک و مستندات از تخلف توسط مردم عزیز از سراسر کشور به سامانه مردم ناظر شورای نگهبان اعلام شده بود، جهت آنالیز دقیق تر و اقدامات قانونی لازم به دفاتر نظارت و بازرسی انتخابات در استان ها ارجاع شده است.

آمار گزارش هایی که جهت آنالیز دقیق تر به استان ها ارسال شده به تفکیک عبارتند از: استان تهران (7)، خوزستان (5)، اصفهان (4)، کهگیلویه و بویر احمد (4)، آذربایجان شرقی (4)، خراسان رضوی (3)، کرمانشاه (3)، فارس (2)، گیلان (2)، سمنان (2)، خراسان جنوبی (2)، چهارمحال و بختیاری (2)، آذربایجان غربی (1)، البرز (1)، کرمان (1)، مازندران (1)، خراسان شمالی (1)، بوشهر (1)، همدان (1)، اردبیل (1)، قم (1)، ایلام (1) و لرستان (1) گزارش.

شورای نگهبان به مردم عزیز اطمینان می دهد با استفاده از یاری مردم و هزاران ناظر در سراسر کشور، سلامت انتخابات را تأمین و از آرای مردم پاسداری و صیانت خواهد نمود.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 71314

به "ارجاع 51 مورد تخلف انتخاباتی به دفاتر نظارت انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارجاع 51 مورد تخلف انتخاباتی به دفاتر نظارت انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید