اسکورسیزی: فیلم های مارول سینما نیست

به گزارش مجله سرگرمی، کارگردان سرشناس آمریکایی فیلم ها مارول را شبیه پارک های موضوعی خواند و گفت این فیلم ها اصلا سینما نیستند.

اسکورسیزی: فیلم های مارول سینما نیست

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، مارتین اسکورسیزی کارگردان سرشناس در یک مصاحبه جهان سینمایی مارول و فیلم های میلیارد دلاری آن را با تم پارک ها یا پارک های موضوعی تفریحی مقایسه کرد.

وی گفت: من آنها را تماشا نمی کنم. سعی کردم، اما نشد. این فیلم ها سینما نیستند.

وی در مصاحبه با مجله امپایر گفت: صادقانه بگویم، اصلا نمی توانم به آنها فکر هم بکنم. با وجود این که بازیگران بیشترین تلاششان را کرده اند و هر چقدر هم که خوب ساخته شده باشند در بهترین حالت می شود گفت پارک های سرگرم کننده هستند. این سینمایی نیست که سعی داشته باشد تجربه احساسی و روانی انسانی را به انسان دیگری منتقل کند.

نظر اسکورسیزی درباره فیلم های ابرقهرمانی با پاسخ هایی از سوی دیگر فیلمسازان از جمله جیمز گان و جاس ودون و برخی از شخصیت های فیلم های کمیک بوکی روبرو شد.

گان در توییتر نوشته بود: خیلی خشمگین شدم وقتی مردم بدون آن که آخرین وسوسه های مسیح را ببینند با آن مخالفت کردند. حالا هم غمگینم که او هم فیلم های مرا به همین شکل قضاوت می کند. با این حال، همیشه عاشق اسکورسیزی می مانم و قدردان تاثیر او بر سینما خواهم بود و اصلا نمی توانم بیش از این منتظر تماشای ایرلندی باشم.

ودون که از همکاران دائمی جهان مارول است در پاسخ به اسکورسیزی پاسخ جیمز گان کارگردان محافظان کهکشان را تکرار کرد و گفت قلب او از این جواب مکدر شده است و اضافه نمود: به همین دلیل همیشه عصبانی می مانم.

گان دو قسمت اول محافظان کهکشان را کارگردانی کرده است و قرار است قسمت سوم را هم کارگردانی کند.

پیتر رامزی کارگردان و نویسنده آمریکایی در واکنش به این سخنان نوشت: مارتین اسکورسیزی یک الهه است. فیلم های مارول خوب و سرگرم کننده هستند.

رابرت کارگیل نویسنده و فیلمنامه نویس هم نوشت: وقتی من و اسکات داشتیم دکتر استرنج را می نوشتیم همه تلاشمان این بود که شخصیت ها را عمیق تر کنیم، داستان قوی تر باشد و از خودمان می پرسیدیم چطور آن را گسترده تر بکنیم. اگر کسی فکر می کند جهان مارول فقط پارک موضوعی است قضاوتی ناعادلانه کرده است.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 49717

به "اسکورسیزی: فیلم های مارول سینما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکورسیزی: فیلم های مارول سینما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید