اظهارات سرمربیان تیم ها پیش از هفته سوم لیگ ملت های والیبال

به گزارش مجله سرگرمی، نشست خبری پیش از هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه برگزار گردید و سرمربیان تیم ها به بیان صحبت های خود پرداختند.

اظهارات سرمربیان تیم ها پیش از هفته سوم لیگ ملت های والیبال

به گزارش به نقل از فدراسیون والیبال، نشست خبری پیش از هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه برگزار گردید و سرمربیان تیم ها به بیان صحبت های خود پرداختند.

کولاکوویچ: به فینال فکر می کنیم

ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی ایران در نشست خبری پیش از هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه اظهارداشت: باعث افتخار من است که در کنار سرمربیان خیلی مهمی اینجا هستم. خیلی خشنودم با تیم ملی در ارومیه هستیم. به نظرم تاریخ والیبال در اینجاست. تعداد زیادی از بازیکنان ما در این شهر به جهان آمدند و خیلی خشنود هستیم آن ها قرار است در شهر خود بازی نمایند.

وی در پاسخ به این سوال که تصور می نماید ایران با کدام یکی از حریفان هفته سوم در مرحله نهایی در آمریکا دوباره روبه رو خواهد شد، عنوان نمود: ما انتظار بازی های سختی را داریم، چون حریفان ما در جمع 6 تیم بالای جدول هستند. ما برای هر بازی و هر روز می جنگیم. همه تیم ها این کار را انجام می دهند. به طور قطعی نمی توانیم بگوییم، اما تمام سعی خود را می کنیم که در شیکاگو و مرحله نهایی حضور داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه بعضی انتظار دارند از بازیکنان بیشتری در ترکیب استفاده گردد، بیان داشت: من چرا باید داخل تیم تغییرات زیادی را ایجاد کنم؟ ما 5 بازی را بردیم و در یک بازی باختیم که آن هم خیلی نزدیک بود. ما مثل آقای هاینن نیستیم که به فینال فکر نکنیم. برای ما خیلی مهمتر است که به فینال برسیم. همه بازیکنانی که ما در اختیار داریم، در یک سطح نیستند. به عنوان مربی تیم صربستان افتخارات زیادی کسب کردم و امیدوارم با ایران هم این اتفاق تکرار گردد.

کولاکوویچ در ادامه گفت: اگر در یک بازی با امتیازات نزدیک پیش بروید، چگونه می توانید ریسک کنید که دائما تغییر در تیم بدهید؟ بعضی از بازیکنان کلیدی را اصلا نمی توان تغییر داد. این سبک مربیگری من است. اگر کسی می تواند بیاید تیم را تحویل بگیرد و مربیگری کند. این حس مربی است که می داند کدام بازیکن به میدان برود یا نرود. انتظار من این است که همه خبرنگاران، تماشاگران و اهالی والیبال از این تیم حمایت نمایند، چون ما 5 بازی از 6 بازی را بردیم. من این کشور را دوست دارم، اما شما باید بیشتر دوست داشته باشید. اگر می خواهید از همه بازیکنان بهره ببرید، باید مثل مربیان دیگر بگوییم برد مهم نیست و ما اینجا هستیم تا تجربه کسب کنیم.

وی اضافه کرد: در بازی های سال قبل در ترکیب 6 نفره از مرتضی شریفی استفاده کردیم، اما سال جاری او در سطحی که ما می خواهیم نیست. ما هیچ بازی تدارکاتی نداشتیم. بعضی از بازیکنان کلیدی هستند و بعضی دیگر هم مثل فیاضی و شفیعی برای قرار دریافت در جمع 6 نفر اصلی می جنگند. من نمی توانم تشخیص بدهم. بالاخره می خواهید ببرید یا فقط کسب تجربه کنید؟ در نهایت من باید بعد از تمرینات تصمیم بگیرم که چه کسی بازی کند. من برای همه بازیکنان احترام قائل هستم. به طور مثال در بازی ژاپن مجرد به جای موسوی آمد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در پاسخ به این سوال که چقدر شانس برای المپیکی شدن ایران قائل است، گفت: ما برای المپیکی شدن می جنگیم. با روسیه، کوبا و مکزیک بازی داریم و تمام کوشش خود را می کنیم، اما نمی توان پیش بینی کرد. من برخلاف همکارانم درباره این مسابقات فکر می کنم. ما بازی های سطح بالایی نداشتیم و به همین دلیل می خواهیم خودمان را به وسیله لیگ ملت ها برای انتخابی المپیک آماده کنیم.

وی همچنین در این باره که بالا رفتن تعداد لژیونر ها باعث شده بازیکنان با آمادگی بالاتری وارد تیم ملی شوند، اظهارداشت: این خیلی مهم است که بعضی از بازیکنان ما به تازگی بازی در تیم های خارجی را به تازگی تمام کردند و خیلی هم دوست دارند برای تیم ملی بازی نمایند. بازیکنان ما هیچ مصدومیتی ندارند. مثلا موسوی در لیگ ایران حضور داشت، اما او هم آماده بود. سعید معروف سال جاری از آمادگی بالاتری برخوردار است. همچنین قائمی نیز وضعیت خوبی داشت، اما در 2 هفته اول کمتر شانس بازی داشت. شریفی در ایتالیا و کاظمی در ترکیه بیشتر روی نیمکت بودند و آمادگی بالایی نداشتند.

کولاکوویچ در سرانجام درباره داشتن 3 بازیکن مشترک با تیم جوانان گفت: بایستی درباره 3 بازیکن مشترک با تیم جوانان هماهنگی داشته باشیم، اما اولویت ما تیم ملی بزرگسالان است. دوست داریم که این بازیکنان به تیم جوانان بروند، اما یلی و حضرت پور برای ما بازیکنان با اهمیتی هستند. تقویم تیم جوانان و بزرگسالان خیلی به هم نزدیک هستند. سعی می کنیم که بهترین تصمیم را بگیریم.

هوگ: از مردم ارومیه بابت استقبالشان تشکر می کنم

سرمربی تیم ملی والیبال کانادا در ابتدای نشست خبری پیش از هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه به صحبت پرداخت.

او با اشاره به میزبانی خوب شهر ارومیه گفت: خیلی خشنودم که اینجا در ارومیه هستیم. می خواهم از کمیته اجرایی در ارومیه و مردم این شهر بابت استقبالشان تشکر می کنم.

هوگ در ادامه صحبت هایش نیز عنوان نمود: درباره مسابقات باید بگویم که این هفته برای ما یک هفته بزرگ و مهم است. این هفته یک فرصت برای آموزش و تمرین دوباره به حساب می آید.

ساملوو: یکشنبه بازی سختی با ایران خواهیم داشت

توماس ساملوو، سرمربی تیم ملی والیبال روسیه در نشست خبری پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت های 2019 به تمجید از میزبانی ارومیه پرداخت و راجع به شرایط تیمش هم شرح داد.

ساملوو در ابتدا گفت: قطعا خیلی خشنودم که اینجا هستم. اینجا شهری است که بیشتر از هر جایی مردم والیبال را می شناسند. ما 3 بازی خیلی سخت داریم. در این لحظه فقط به بازی فردا فکر می کنیم. دوست داریم بازی به بازی پیشرفت کنیم. بعد از آن بازی روز یکشنبه را با ایران داریم که تجربه خیلی وبی برای بازیکنان ما خواهد بود. قطعا صدایی که اینجا قرار است ایجاد گردد، بلند خواهد بود و حتی شما نمی توانید با هم حرف بزنید!

وی در ادامه عنوان نمود: به صورت کلی اگر بخواهم درباره لیگ ملت ها صحبت کنم، باید بگویم تازه این مسابقات برای ما شروع شده است. ما این هفته حریفان سطح بالایی داریم و هفته سختی برایمان خواهد بود، اما کارمان را شروع می کنیم.

ساملوو همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر غیبت چند بازیکن صاحب نام روسیه در لیگ ملت ها گفت: قطعا ترکیبمان را بازهم تغییر خواهیم داد. میخاییلوف و موزرسکی در سرانجام این ماه تمرینات خود را شروع می نمایند. نمی دانیم آن ها در لیگ ملت ها به میدان می روند یا خیر، چون معلوم نیست به مرحله نهایی برسیم. وربوف هم معلوم نیست به عنوان مربی می خواهد فعالیت کند یا بازیکن. محتمل است او به عنوان سرمربی تیم زنیت کازان انتخاب گردد.

هینن: فهمیدم که مردم ایران مهمان نواز هستند

ویتالی هینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان در نشست خبری پیش از هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه هم به تمجید از میزبانی ارومیه پرداخت و هم جوابگوی سوالات خبرنگاران بود.

هینن در ابتدا گفت: همه مرا می شناسند. من یک عادتی دارم. عادت من پیاده روی است. تقریبا همه ارومیه را سعی کردم پیاده راه بروم. کوه ها و رودخانه را دیدم. من فکر می کنم که اینجا همه مردم به شما خوشامد می گویند. خیلی خوب است که اینجا

همه والیبال را می شناسند و والیبال را دوست دارند. پیاده روی کردن اینجا خیلی خوب است.

وی ادامه داد: در پیاده روی آخرم حداقل 20 تا ماشین کنار من ایستادند مرا به هتل برسانند. می توانید در مطبوعات بنویسید که من احتیاج به ماشین ندارم و می خواهم پیاده بروم. این همان چیزی که باعث شد من بفهمم شما چقدر میهمان نواز هستید.

سرمربی لهستان همچنین در پاسخ به سوالی درباره تغییرات زیاد این تیم در هفته های اخیر گفت: تمرکز ما روی مسابقات انتخابی المپیک است. 4 تا تورنمنت مهم را در پیش داریم. اول انتخابی المپیک، بعد جام جهانی و سپس قهرمانی اروپا و در نهایت لیگ ملت ها برای ما اهمیت دارد.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 27975

به "اظهارات سرمربیان تیم ها پیش از هفته سوم لیگ ملت های والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارات سرمربیان تیم ها پیش از هفته سوم لیگ ملت های والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید