اولین هاب صادرات محتوای دیجیتال کشور رونمایی شد

به گزارش مجله سرگرمی، اولین هاب محتوای دیجیتال صادراتی در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری رونمایی شد.

اولین هاب صادرات محتوای دیجیتال کشور رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، هاب محتوای دیجیتال صادراتی به عنوان اولین هاب صادرات محتوای دیجیتال در سه بخش اپلیکشین های موبایل، محتوای ویدئویی و انیمیشن فعالیت خواهد نمود. این پلتفرم ارائه دهنده خدماتی از قبیل استانداردسازی، ترجمه، انتشار، بازاریابی دیجیتال و … است.

دکتر علی وحدت رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی در آیین رونمایی اولین هاب محتوای دیجیتال صادراتی، گفت: قرار است در کشور بستری برای صادرات نرم افزار فراهم گردد، از همین رو وجود چنین سامانه ای در کشور بسیار مهم است. ظرفیت هایی که در کشور از نظر نیروی انسانی و … وجود دارد، نشان می دهد که اکنون برای صادرات چنین مواردی فرصت بسیار خوبی فراهم شده است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی به مسائل موجود در بحث صادرات نرم افزار در کشور اشاره نمود و گفت: به عنوان مثال مسائلی در مورد صحت سنجی بحث صادرات در این حوزه وجود داشت که دفتر فناوری اطلاعات وزارت صمت در این زمینه اقداماتی را آغاز نموده و منتظر ارایه نتایج این اقدامات هستیم.

وحدت توضیح داد: صندوق نوآوری و شکوفایی نیز خدمت به این پروژه و پروژه هایی از این قبیل را از وظایف اصلی خود می داند تا بتواند روند امور را تسهیل نموده و اثربخشی چنین فعالیت هایی را چند برابر کند؛ چرا که ما در حوزه های نرم افزاری ظرفیت های خوبی در کشور داریم.

در این مراسم رونمایی، علی وحدت رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، مهدی محمدی دبیر ستاد اقتصاد دیجیتال، امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات، محمدرضا طلایی رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران و سرکندی مدیرعامل شرکت توسعه محتوای پارس دیجیتال حضور داشتند.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 42925

به "اولین هاب صادرات محتوای دیجیتال کشور رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین هاب صادرات محتوای دیجیتال کشور رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید