بهترین شهر چین برای خرید کجاست؟

به گزارش مجله سرگرمی، بهترین شهر چین برای خرید

یکی از عظیم ترین بازارهای اقتصادی و تجاری دنیا برای خرید کردن به صورت عمده و تکی بدون شک و اغراق چین است. این که بخواهیم شهری را به عنوان بهترین شهر چین برای خرید به شما معرفی کنیم، صادقانه بگوییم؛ کم لطفی در حق دیگر شهرهای این کشور است که اشباع شده اند از مغازه ها و بازارهای مختلف برای خرید کردن و صادرات انواع اجناس. به هر حال از بین این شهرهای خوب و مناسب برای خرید، ما شهر شانگهای را به شما به عنوان بهترین شهر چین برای خرید کردن معرفی می کنیم زیرا هم مرکز خریدهایش و هم کالاهایی که در آن عرضه می گردد، دارای فرق هایی تاثیر گذار هستند. با خبرنگاران همراه باشید.

بهترین شهر چین برای خرید کجاست؟

شهر شانگهای و مرکز خریدهایش، بهترین شهر چین برای خرید

این که در مقدمه اسم بهترین شهر چین برای خرید را به شما لو دادیم، باعث نمی گردد که از بیان شایستگی های این شهر برای این عنوان به صورت کامل و جامع برای شما نگوییم. از لحاظ خرید و تجارت، شانگهای را باید به 4 منطقه مختلف تجاری اصلی به نام هوآی های، منطقه یویوآن گردشگر مارت، خیابان نانجینگ و خیابان سیچوآن شمالی تقسیم کرد. البته دیگر خیابان های معروف و مناسب برای خرید کردن و بازارهای سنتی در این شهر را نیز حتما به شما معرفی خواهیم کرد.

  • خیابان هوای های | Huaihai

یکی از این 4 منطقه، خیابان هوای های است. این خیابان یکی از معروف ترین مناطق خرید در شانگهای است. خیابان هوای های پر است از مراکز خرید معروف عظیم و کوچک. مراکز تجاری مختلف، فروشگاه های عظیم و کوچک، نمایندگی برندهای بین المللی و محلی و میزبانی بیشتر برندهای عظیم و معروف دنیا از ویژگی های این خیابان است. خیابان هوای های در شانگهای به عنوان یکی از مناطقی است که باعث شده این شهر به عنوان بهترین شهر چین برای خرید محسوب می گردد. خیلی از کسانی که تجربه رفتن به این خیابان و خرید کردن در آن را دارند به آن لقب بهشت خریداران را داده اند. تمامی فروشگاه ها و مراکز خرید موجود در این خیابان منطبق با آخرین تکنولوژی های روز تجهیز شده اند و در زمینه مد روز و ترندهای دنیای خود را به روز نگه می دارند. برای خرید در هوآی های باید بدانید که این منطقه خودش هم به 3 قسمت مختلف تقسیم می گردد. قسمت میانی و قسمت شرقی و غربی. در قسمت میانی می توانید بسیار از مرکز خریدهای بسیار عظیم و مگامال های مختلف را بیاید. مراکزی همچون سنترال پلازا در همین قسمت میانی هوآی های قرار گرفته است. اگر دوست دارید تا برند بپوشید می توانید به همین قسمت مراجعه کنید زیرا به طور مثال تیفانی اند کو و لوئیس ویتون دراین خیابان شعبه اصلی دارند. در قسمت شرقی هم مراکز تجاری و اداری لوکس و پیشرفته شانگهای قرار گرفته اند.

در این قسمت از خیابان معمولا واحدهای R&D و فروش بسیاری قرار گرفته اند تا بتوانند از نزدیک مدیریت بر روی فضای فروش محصولات در این خیابان داشته باشند. و اما به قسمت غربی این خیابان می رسیم که در آن پر شده از وسایل متنوع تر. از صنایع دستی گرفته تا مراکز خرید مختلف در این قسمت از خیابان موجود است. یکی از مهم ترین مراکز خریدی که در پکن وجود دارد و بیشتر شهرت این خیابان به خاطر اوست، مزون مد است. در این مزون همه برندهای معروف دنیا، نمایندگی دارند و به همین خاطر این مزون یکی از بهترین انتخاب ها برای خریدهای لوکس و گران قیمت است. البته نباید از مرکز خریدی چون پارکسون نیز گذشت زیرا این مرکز تجاری از بیشترین تنوع در بین دیگر مراکز خرید در بین دیگر مراکز خرید دارا می باشد.

علاوه بر این که تنوع کالا در این خیابان بسیار بالاست، اما می توانید قیمت های معقول تر و کمتری را نسبت به دیگر مرکز خریدهای دیگر در این مجموعه بیابید. البته از تخفیف های این مجموعه تجاری نیز نباید گذشت. بیشترین کالاهایی که در مرکز خرید پارکسون شامل تخفیف های فوق العاده می شوند، لباس و کفش است. البته تنها ویژگی این خیابان مرکز خریدها و فروشگاه های مختلفش نیست بلکه می توان در این خیابان هوآی هو از زندگی در شب به سبک چینی ها بسیار لذت برد.

شانگهای WEATHER

  • منطقه یویوآن گردشگر مارت | Yuyuan Tourist Mart

یکی دیگر از بهترین مناطق شانگهای به عنوان بهترین شهر چین برای خرید را باید منطقه یویوآن گردشگر مارت معرفی نماییم. همانطور که کاملا همه چیز از اسم این منطقه معلوم و تعیین است، این خیابان پر است از مغازه ها و مراکز خرید عظیم و کوچک که یکی از بهترین مکان های مممکن برای خرید وسایلی مثل سوغاتی می باشد. در این قسمت از شانگهای، سوغاتی های مخصوص و ویژه چین که در همه خیابان های شهر پراکنده شده اند را می توانید به صورت متمرکز و یک جا داشته باشید و از بین ان ها انتخاب نمایید. البته خرید لباس و ملزومات دیگر هم در این خیابان برای مسافران شهر شانگهای مقدور است. اگر مسافر تور شانگهای هستید و بلیت سفر به این مقصد را خریداری نموده اید این را به یاد داشته باشید که بهترین کالایی که در این خیابن به فروش می رسد، طلا، یشم، زیورآلات و بهترین وسایل سنتی و زینتی دست ساز چینی است. البته تنها ارزش این خیابان به خاطر سوغاتی فروشی ها و مغازه های مختلفش نیست بلکه می توانید در منطقه یویوآن گردشگر مارت دارایی های فرهنگی و تاریخی چینی ها را مشاهده کنید و با جزئیات آثار کهن چینی ها آشنا شوید. ضمناً در این خیابان رستوران های زنجیره ای مختلف که همگی از کیفیت های بسیار خوبی هم برخوردار هستند همچون مجموعه رستوران های زنجیره ای چینی Nanxiang نیز شعبه دارند.

  • خیابان نانجینگ | Nanjing

یکی از دیگر خیابان های چهارگانه شانگهای که این شهر را تبدیل به بهترین شهر چین برای خرید نموده است، خیابان نانجینگ است. خیابان نانجینگ خود به دوقسمت غربی و شرقی تقسیم می گردد. این خیابان کاملا تجاری در حال حاضر مهم ترین خیابان برای خرید کردن در این شهر چینی و در مقیاسی عظیم تر در کشور چین برای خرید است. خیابان نانجنیگ که رشد و پیشرفتش از میانه قرن 20 آغاز شد، در حال حاضر بیش از 1000 مغازه و مرکز خرید مختلف را در خود جای داده است. در این خیابان پر است از مغازه های مختلف با سابقه های مختلف. بعضی مغازه ها از پدران به فرزندان به ارث رسیده و بعضی هم در مدرن ترین حالت ممکن خود به سر می برند. نکته جالبی که درباره این خیابان وجود دارد، همین تنوع مراکز خرید مختلفش با قدمت های مختلف است. مدرنتیه و سنتی با هم در این خیابان به شکل جالب توجهی جفت و جور شده اند و قدرت انتخاب خریداران را بالا برده اند. از این هزاران مغازه ای که به شما گفتیم، در حدود 600 مغازه از نوع سنتی و قدیمی است و بقیه هم در تکنولوژی کمل به سر می برند. در این خیابان از لباس گرفته تا اسباب بازی و داروهای سنتی چینی را می توانید پیدا کنید.

جالب است بدانید که قسمت غربی این خیابان از قسمت شرقی مدرن تر است زیرا بسیاری از برندهای بین المللی در این خیابان فروشگاه های مجلل و دیدنی را افتتاح نموده اند. با این حال تنها کاربرد و جذابیت این خیابان، داشتن مراکز خرید مختلف نیست. هتل ها، رستوران ها و کافه های مختلف، تئاترها و سینماهای مدرنی در این خیابن وجود دارند که حضور در آن را بعد و یا قبل از خرید کردن دلچسب تر می کند. راستی شما می توانید برای رزرو هتل در شانگهای به وب سایت آنلاین خبرنگاران مراجعه بفرمایید.

  • خیابان سیچوآن شمالی | NORTH SICHUAN ROAD

بیشتر کسانی که درباره شهر شانگهای اطلاعات دارند و یا به آن رفته اند، خیابان سیچوآن را به غذاهای خیابانی معروفش می شناسند اما در قسمت شمالی این خیابان، یکی از بهترین اماکن موجود برای خرید کردن وجود دارد که سیچوآن شمالی نام دارد. این خیابان که شانگهای را تبدیل به بهترین شهر چین برای خرید کردن نموده است، آن قدر مراکز تجاری و مگامال های مختلف و جورواجور دارد که حتی خود چینی ها و شهرواندان شانگهای برای خرید کردن اول به سراغ این قسمت از شهر می آیند! از ویژگی های این خیابان قدرت خرید فراوانی است که در آن دارید. این خیابان که دارای آثار تاریخی بسیار زیادی هم هست، پیشنهاد خوبی برای انجام خریدهای تک و عمده در شانگهای است.

  • شهر خرید شوجاهوی | Xujiahui

بعد از معرفی 4 گانه بهترین مناطق خرید در شانگهای به عنوان بهترین شهر چین برای خرید دیگر باید به سراغ دیگر مناطق معروف و مهم این شهر برای خرید کردن بپردازیم. خیابان و یا جاده خرید شوجاهوی، در غربی ترین نقطه جنوبی شهر شانگهای جای گرفته است. این خیابان دارای یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین مراکز تجاری و خرید در شانگهای است. البته نباید از سیستم حمل و نقل بسیار کامل این شهر نیز به سادگی گذشت. شوجاهوی از مناطق نسبتا جدید شانگهای است و دارای تاریخی کهن نیست اما یکی از تاثیرگذارترین مراکز تجاری و مالی در شانگهای و کشور چین است و از این رو تاثیرات بسیار زیادی بر روی اقتصاد گذاشته و می گذارد. یکی از خصوصیات خوب این خیابان برای مشتریانی که آن را برای خرید کردن انتخاب می نمایند این است که در این خیابان هر چیزی را با هر قیمتی می توان پیدا کرد.

حتی لوازم الکترونیک مختلف که برایشان دو مرکز خرید بسیار عظیم نیز اختصاص داده شده است را نیز می توانید با قیمت های مختلفی پیدا کنید. به هر حال این خیابان هم مانند دیگر خیابان ها دارای راهنمای متفاوت است. اگر می خواهید تا یک خرید گران قیمت و لوکس انجام دهید پیشنهاد می کنیم که حتما به مراکز خریدی همچون: هویجین، پسفسیک، اورینتال و مراکز خرید همچون این هایی که نام بردیم را به عنوان مقصد خود انتخاب نمایید. اگر هم که می خواهید تا یک خرید خوب و با قیمت هایی متوسط داشته باید، به مرکز خرید شماره 6 بروید. البته همچون دیگر خیابان ها تنها عامل جذابیت این خیابان، مراکز خرید مختلفش نیستند بلکه، مراکز تفریحی مختلف چه در مرکز خریدها و چه در بیرون آن ها و رستوران های مختلف این خیابان نیز معروف هستند.

  • منطقه تجاری همواره بیدار ژیالی | Jiali Sleepless City

یکی دیگر از مناطق مناسب برای خرید کردن که اتفاق گویا شبانه روزی هم هست، منطقه تجاری Jiali Sleepless City است که همانطور هم که خود چینی ها آن را نام گذاری نموده اند، Sleepless است! در این خیابان هم مراکز خرید مختلفی وجود دارد که این امکان را به شما می دهند خرید راضی نماینده ای را داشته باشید. یکی از خوبی های این خیابان در این است که مغازه ها و فروشگاه ها بیشتر از دیگر خیابان ها و مراکز دیگر در شانگهای باز هستند و به این صورت شما لازم نیست که دیگر دلشوره دیر شدن و یا بسته شدن فروشگاه ها و مغازه ها را داشته باشید.

بازارهای محلی شانگهای، بهترین شهر چین برای خرید

شانگهای که فقط به خاطر مراکز خریدش تبدیل به بهترین شهر چین برای خرید نشده است! در این شهر پر است از بازارهای محلی که می توانید به صورت سنتی از آن ها خرید کنید. بازارهایی کاملا شلوغ و پر رفت و آمد که در آن از دست فروشان منصف گرفته تا گران فروش حضور دارند. هر نوع کالای مختلف با قیمت و کیفیت متفاوت را نیز می توان در این بازارها یافت. این بازارها عبازتند از:

  • بازار نانجینگ لو | Nanjing Lu

در این بازار محصولات کپی و یا های کپی به فروش می رسد.

  • بازار پارچه ساوت باند | South Bund

این بازار بهترین جا برای خرید انواع لباس و پوشاک مختلف و مخصوصا کت و شلوار برای آقایان است. البته پیشنهاد می کنیم که اگر کیفیت برایتان مهم است به مراکز خرید معتبر مراجعه کنید.

  • بازار لباس کیپو لو | Qipu Lu

این بازار بهترین مکان برای خرید ن لباس های سنتی کره ای، چینی و سایر وسایل زینتی و جانبی است که هر کسی ممکن است به آن احتیاج داشته باشید.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85334

به "بهترین شهر چین برای خرید کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شهر چین برای خرید کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید