تاخیر ایجادشده در آغاز لیگ برتر تراکتور را با مشکل روبرو نموده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی، ورزشی و مالی تراکتور، مصطفی دنیزلی در حاشیه تمرین امروز تیمش در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تصور اینکه لیگ زودتر شروع می گردد، تراکتور اولین تیمی بود که در ایران تمرینات را شروع کرد. برنامه تیم از همان روز اول خوب بود و ما انتظارات طرفداران را می دانیم.

تاخیر ایجادشده در آغاز لیگ برتر تراکتور را با مشکل روبرو نموده است

وی از جذب دو بازیکن جدید تا شروع لیگ برتر اطلاع داد و اضافه نمود: بازیکنان جوان زیادی جذب شدند که فقط مازولا از خارج ایران بود. تیم ما متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان است و قدم های ما برای موفقیت تراکتور خواهد بود.

دنیزلی گفت: فوتبال یک بازی دسته جمعی و همکاری بود، همچنین فوتبال بازی صبر بوده و هفته پنج و دهم نمی توانی به هدف برسی و 30 هفته طول می کشد تا به موفقیت برسیم.

وی تاکید نمود: تراکتور هم در لیگ برتر و هم در جام حذفی تیم مدعی است و پتانسیل لازم را برای موفقیت در باشگاه، طرفداران و شهر داریم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور، در مورد تاخیر ایجاد شده در شروع لیگ برتر، گفت: تاخیر در شروع مسابقات ما را به مشکل انداخته و مجبور می شوم برنامه تیم را عوض کنم. زمانی که به تبریز آمدم گفتند که مسابقات 27 جولای شروع می گردد، سپس اعلام شد که یکم آگوست شروع خواهد شد و اکنون احتمالا دو هفته بعد لیگ را شروع می نمایند.

وی در مورد اردوی ترکیه تراکتور، اعلام کرد: شرایط بسیار خوبی در این اردو داشتیم و دو بازی محبت آمیز خوب انجام دادیم. اما ما این اردو را طبق برنامه ای برگزار کردیم که ابتدای کار به من اعلام شده بود. اینکه اردوی ترکیه به نفع ماست یا ضرر ما زمان نشان خواهد داد، ولی به هر حال از عهده قضایا بر می آییم.

دنیزلی با بیان اینکه فلسفه فوتبال من تهاجمی است، گفت: بازی تهاجمی انجام می دهیم تا طرفداران گل زیاد دیده و تیمشان پیروز گردد. فوتبال یک ماراتن هست که من به کادرفنی، طرفداران، بازیکنان، مدیریت و اعضای هیأت مدیره اعتماد دارم.

وی تاکید نمود: اینجا هرکس که کار می نماید باید برای موفقیت تیم گام بردارد.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34877

به "تاخیر ایجادشده در آغاز لیگ برتر تراکتور را با مشکل روبرو نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاخیر ایجادشده در آغاز لیگ برتر تراکتور را با مشکل روبرو نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید