جزئیات جدیدی از باتری گلکسی نوت 10 فاش شد

به گزارش مجله سرگرمی، هرچه به تاریخ معرفی گلکسی نوت 10 نزدیک می شویم، شایعات مربوط به این گوشی نیز از همواره داغ تر می گردد. امروز نیز نوت 10 بار دیگر هدف شایعات نهاده شد و جزئیاتی از باتری آن فاش شد.

جزئیات جدیدی از باتری گلکسی نوت 10 فاش شد

به نقل از وب سایت TrendingLeaks، مدل ارزان قیمت تر گلکسی نوت 10 که احتمالا با همین نام یا تحت عنوان گلکسی نوت 10 ای (Note 10e) معرفی می گردد، از یک باتری 3400 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این مقدار برای گوشی های پرچم دار امروزی بسیار کم به نظر می رسد چرا که هر سال گوشی ها با فناوری های پیشرفته تر و جدیدتر وارد بازار می شوند و احتیاجمند باتری های به مراتب قوی تری هستند. جالب اینجاست که این مقدار باتری حتی از باتری گلکسی نوت 9 با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت نیز ضعیف تر است.

اما برای مدل گران تر که با نام گلکسی نوت 10 پرو شناخته می گردد وضعیت کمی بهتر است. جایی که احتمالا سامسونگ یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی را برای این گوشی در نظر گرفته که پاسخ گوی نمایشگر بزرگ آن باشد. البته این باتری تنها بخاطر نمایشگر نیست. به احتمال زیاد نوت 10 پرو از اینترنت 5G نیز پشتیبانی می نماید که در این صورت، احتیاج به باتری حجیمی همانند این قطعا حس می گردد. آخرین بار سامسونگ از این باتری در نسخه 5G گلکسی اس 10 استفاده کرد که از نمایشگر 6.7 اینچی بهره می برد. بنابراین محتمل است نمایشگر نوت 10 پرو از 6.7 بزرگ تر نباشد.

اما سوال اینجاست که نوت 10 ای چطور می تواند با باتری 3400 میلی آمپر ساعتی خود پاسخ گوی احتیاج کاربران باشد؟ این مسئله زمانی عجیب تر می گردد که بدانیم احتمالا سامسونگ از هردو مدل نوت 10، نسخه های 4G و 5G نیز فراوری می نماید. اگر این موضوع صحت داشته باشد، قطعا باتری 3400 میلی آمپر ساعتی برای کاربرانی که از مدل 5G نوت 10 ای استفاده می نمایند منبع تغذیه قابل اتکایی محسوب نخواهد شد.

تاریخ معرفی گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ فاش شد

در رابطه با شارژر این گوشی ها نیز شایعاتی وجود دارد مبنی براینکه نوت 10 پرو از یک شارژر 25 واتی استفاده می نماید. پیش تر شایعه شده بود که شارژر این گوشی 45 واتی خواهد بود اما اینطور که به نظر می رسد سامسونگ قصد ندارد این فناوری را فعلا به گوشی های پرچم دار خود بیاورد. محتمل است سامسونگ در گوشی گلکسی A90 از این فناوری استفاده کند. چراکه اخیرا این شرکت تصمیم گرفته فناوری های جذاب خود را ابتدا روی گوشی های میان رده عرضه کند تا قیمت تمام شده پرچمداران خود را در حد معقول نگه داشته و در بازار رقابت با سایر پرچم داران باقی بماند. در رابطه با شارژر مدل نوت 10 ای نیز احتمالا سامسونگ از همان فناوری شارژر 15 واتی استفاده خواهد نمود. شاید این مقدار کم به نظر برسد اما اگر قرار باشد شاهد باتری 3400 میلی آمپر ساعتی باشیم، شارژر 15 واتی نیز به خوبی از عهده شارژ آن برخواهد آمد.

همه این گوشی ها به احتمال زیاد از جدیدترین نسخه پردازنده ساخت شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 855 یا پردازنده اختصاصی سامسونگ، اگزینوس 9820 بهره خواهند برد. بعضی ها معتقدند دوربین سلفی این گوشی همانند آنچه در گلکسی اس 10 شاهد بودیم در صفحه نمایش آن تعبیه شده باشد. همچنین گفته می شد نوت 10 هیچ دکمه سخت افزاری نخواهد داشت و بجای آن سامسونگ نقاطی را روی نمایشگر گوشی برای دستورات مختلف تعبیه نموده که بعید به نظر می رسد همچین ادعایی صحت داشته باشد!

با همه این تفاسیر جزئیات منتشر شده از این گوشی تنها یک شایعه است و نمی توان تا زمان معرفی رسمی این گوشی ها به آن ها اعتماد کرد.

دوربین گلکسی نوت 10 سامسونگ از سه اندازه دیافراگم بهره می برد

منبع: t3

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29383

به "جزئیات جدیدی از باتری گلکسی نوت 10 فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات جدیدی از باتری گلکسی نوت 10 فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید