ذخیره سازی 1261 نمونه خون بندناف تاپایان سال 97

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس جهاد دانشگاهی کردستان از ذخیره سازی هزار و 261 نمونه خون بندناف تاپایان سال 97 در استان کردستان خبرداد.

ذخیره سازی 1261 نمونه خون بندناف تاپایان سال 97

به گزارش خبرنگاران، چیا سهراب نژاد، امروز، 10 تیرماه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی استان کردستان اظهار کرد: جهاد دانشگاهی استان کردستان از سال 85 تأسیس شده است و بر همین اساس بانک خون بندناف رویان در سال 88 در استان فعالیت خود را شروع نموده است.

وی اضافه نمود: در این راستا از سال 88 تاکنون تمام کوشش خود را به کار گرفته تا مردم استان کردستان را با فواید ذخیره سازی خون بندناف مطلع کنیم و قدمی را در راستای مطلع سازی مردم و حرکت به سمت سلامت جامعه برداریم.

رئیس جهاد دانشگاهی کردستان اعلام کرد: تا سرانجام سال 97 در استان کردستان هزار و 261 نمونه خون بندناف ذخیره سازی شده است.

وی به مجموعه فعالیت های جهاد دانشگاهی کردستان در جهت مطلع سازی و فرهنگ سازی مردم استان با بانک خون بندناف اشاره و عنوان نمود: برگزاری سمینارهای تخصصی بانک خون بندناف رویان، نشست های تخصصی با مسئولان امور بانوان ادارات، برگزاری همایش عمومی، برگزاری نشست خبری با حضور مدیرعامل پژوهشگاه بن یاخته های رویان از جمله اقدامات جهاد دانشگاهی استان کردستان در راستای مطلع کردن مردم با بانک خون بندناف رویان بوده است.

سهراب نژاد به تبلیغات محیطی بانک خون بندناف رویان استان کردستان اشاره و اعلام کرد: تبلیغات صدا و سیما و سیماهای سطح شهر، نصب بنر، بیلبوردهای تبلیغاتی، ساخت انیمیشن بانک خون بندناف که تا یک ماه آینده منتشر خواهد شد.

وی یادآور شد: در حال حاضر به جزدو شهرستان دهگلان و دیواندره بانک خون بند ناف رویان جهاددانشگاهی کردستان فعال بوده و در تمام این شهرستان های استان کار ذخیره سازی خون بندناف نوزادان را انجام می دهیم و در کوششیم تا در سال 98 در این دو شهرستان نیز بتوانیم این کار را انجام دهیم.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30255

به "ذخیره سازی 1261 نمونه خون بندناف تاپایان سال 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذخیره سازی 1261 نمونه خون بندناف تاپایان سال 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید