رزمی کارِ پولدار اسپانسر استقلال می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، گفته می گردد یک رزمی کار متمول با قول اسپانسرینگ باشگاه استقلال نظر سعادتمند را به خود جلب نموده است.

رزمی کارِ پولدار اسپانسر استقلال می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، باشگاه استقلال باید تا اواخر ماه آینده حدود 30میلیارد تومان از بدهی هایش را بپردازد چراکه اگر پرونده شکایت خارجی ها تا آن زمان مشخص تکلیف نگردد با جرائم سختی روبرو خواهد شد، ضمن اینکه مطالبات بازیکنان داخلی هم فشار مسائل اقتصادی بر این تیم را بیشتر نموده و اگر سعادتمند مدیرعامل جدید باشگاه استقلال فکری به حال این معضل نکند، مطمئنا در آینده نزدیک با چالش های بزرگی روبرو خواهد شد.

چندی پیش عنوان شد که یک اسپانسر برای همکاری 15 میلیاردی با باشگاه استقلال ابراز تمایل نموده به شرطی که احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل باشگاه منصوب گردد و کمی بعد هم سعادتمند خاطرنشان کرد با خود یک اسپانسر جدید می آورد تا تحقق وعده تامین منابع اقتصادی را به این شکل استارت بزند.

آن موقع مدیران باشگاه که از این اظهارنظر متعجب شده بودند پاسخی به این اسپانسر ندادند اما ورق به سود وی برگشت و در تعطیلات نوروزی سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید استقلال معرفی گردید تا اذهان به سمت اسپانسر 15میلیاردی جلب گردد.

ظاهرا اسپانسر فوق در کشتی، بوکس و سایر رشته های رزمی به عنوان یک حامی اقتصادی شناخته شده و حتی اوایل اسفند گذشته نیز برای 2 روز به عنوان مالک یک باشگاه لیگ دسته اولی انتخاب شد و کادر فنی را هم تغییر داد اما دقیقا 2 روز بعد رسانه ها از انصراف وی برای مالکیت این تیم دسته اولی خبر دادند.

شنیده می گردد این فرد با قول اسپانسرینگ باشگاه استقلال نظر سعادتمند را به خود جلب نموده و اگر اتفاقی نیفتد به زودی یک رزمی کار توسط هلدینگی که دارد به عنوان اسپانسر جدید باشگاه استقلال معرفی خواهد شد.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 81265

به "رزمی کارِ پولدار اسپانسر استقلال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمی کارِ پولدار اسپانسر استقلال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید