رسانه ای جز شبکه های اجتماعی ندارم

به گزارش مجله سرگرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه اینستاگرام خود از ادامه کلاهبرداری سرویس های ارزش افزوده نوشت و گفت: بیایید در ماه رمضان، از حق الناس یکدیگر کوتاه نیاییم.

رسانه ای جز شبکه های اجتماعی ندارم

محمدجواد آذری جهرمی اضافه نمود: در شهر قم، با طلبه ای جوان و همسرش هم کلام شدم. این طلبه به من گفت هرگاه من و همسرم شارژ تلفن همراه می خریم، با یک تماس، شارژ تمام می گردد. با گوشی او #800* را شماره گیری کردم. حدسم درست بود. باز هم یک شهروند به ناحق و بی اختیار عضو چند سرویس ارزش اضافه نموده شده بود.

آذری جهرمی، گفت: بعضی از ارائه دهندگان سرویس های ارزش اضافه نموده از این قبیل کلاهبرداری ها انجام می دهند که آبروی کسب وکارهای حلال این حوزه را نیز به خطر می اندازند.

وزیر ارتباطات در ادامه در پاسخ به سؤال این طلبه که پرسید شما برای جلوگیری از این کار چه اقدام هایی انجام داده اید، گفت: ضمن اینکه خون دل ها خورده ایم، اما عضویت جدید در این خدمات را سختگیرانه نموده ایم به طوری که 33 میلیارد تومان کلاهبرداری را در سال گذشته شناسایی و به مردم بازگرداندیم و اکنون چند پرونده شکایت از آنها نیز در دادسرا باز است.

وی اضافه نمود: به همین دلیل سامانه ستاره هشتصد مربع را نیز راه اندازی کردیم تا مردم (که مشترک هر اپراتوری هستند) بتوانند نه تنها از وضعیت خدمات فعال ارزش اضافه نموده خود آگاه شوند بلکه عضویت خود را لغو نمایند.

آذری جهرمی با بیان اینکه این طلبه از من خواست تا به وسیله رسانه ها به مردم اطلاع رسانی کنم، گفت: ولی من رسانه ای جز صفحات شبکه اجتماعی ام ندارم.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22715

به "رسانه ای جز شبکه های اجتماعی ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسانه ای جز شبکه های اجتماعی ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید