روزهای سخت تراکتور به انتها می رسد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ساکت الهامی عصر امروز جمعه بعداز پیروزی تراکتور برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: این سه امتیاز خیلی برای ما مهم بود و برای آن برنامه ریزی کرده بودیم.

روزهای سخت تراکتور به انتها می رسد

وی با بیان اینکه بعد از بازی با ماشین سازی که به تراکتور آمدم کار سخت پیش می رفت، اضافه کرد: بسیار با برنامه بازی کردیم و تا دقیقه 85 یک فرصت هم به حریف ندادیم. بچه ها به خواسته ما عمل کردند و فکر می کنم این برای یک یا دو روز که با آن ها کارکردیم خیلی خوب است.

الهامی ابراز داشت: مطمئنم روزهای خوبی در انتظارمان است اما رسیدن به این روزها سخت است.

مربی تراکتور ادامه داد: خوشحالم که بعد از اول فصل که از تراکتور جدا شدم خدا توفیق داد و دوباره به تراکتور بازگشتم. بازی سختی داشتیم و تیم ما روزهای سختی را گذرانده بود.

وی ادامه داد: بازیکنان نشان دادند تراکتور هنوز تراکتور است. روزهای سخت به خاتمه می رسد و تیم خوبی می سازیم.

وی ادامه داد: بازی به جز 10 دقیقه خاتمهی که احساسی عقب نشسته بودیم، دست ما بود. فولادی را بردیم که نتایج خوبی گرفته بود و به جواد نکونام هم بابت تیمش خوبش تبریک می گویم. یک موقعیت به آن ها ندادیم و بازیکنان مان با رشادت در این دیدار بازی کردند. پنج شش بازیکن در رختکن کاملا خسته بودند و خوشحالم که بازیکنانم از جان مایه گذاشتند و امیدوارم هوادارانی که همیشه ما را حمایت کردند، دوباره حامی ما باشند. البته تیمی که می خواهد قهرمان شود باید بهتر از این ها کار کند.

مربی تیم تراکتور در خصوص لغزندگی زمین بازی گفت: زمین اگر کیفیت خود را از دست بدهد کار برای تیمی که می خواهد برنده شود سخت می شود. فولاد خیلی شکل تیمی خوبی داشت، بخصوص در زمین خودش عملکرد خوبی نشان داد. فولادی ها ساختار خوبی دارند و ما هم این را می دانستیم و در دو روز گذشته به اندازه 10 روز تمرین کردیم، البته این وظیفه ماست و این یک واقعیت است که بچه ها بیشتر از پتانسیل خودشان در زمین بازی کردن دو خیلی زحمت کشیدند.

الهامی ادامه داد: روی تاکتیکی هم به گل رسیدیم که نقطه قوت حریف بود. ما هنوز روی حمله کاری انجام نداده ایم و تمام تفکرات ما روی کارهای دفاعی بود. بازیکنان ما نشان داده اند که شایته بهترین ها هستند و مطمئن هستم در ادامه راه، یکی از بهترین تراکتورها را خواهید دید.

الهامی اظهار کرد: ما امروز تیمی دفاع می کردیم و تیمی حمله می کردیم. مجبور بودیم این کار را انجام دهیم زیرا در این 2 روز تمرین خاصی نکرده بودیم. خوشحالم که نصف موقعیت هم به حریف ندادیم.

مربی تراکتور اضافه کرد: استرس بازی هم امروز تأثیرگذار بود. بچه های ما می خواستند هر طور شده برنده باشند. امروز به تیمی از روی ضربه ایستگاهی گل زدیم که خودش بیشترین گل زده از این راه را دارد. بچه های ما این پتانسیل را دارند که با عملکرد خوبشان نتایج خوبی بگیرند، اما به زمان نیاز داریم و تلاش می کنیم این زمان را کاهش دهیم. خیلی از تیم ها آرزو می کنند بازیکنان ما را داشته باشند.

وی در خصوص تغییرات در خط هافبک تراکتور گفت: همه تیم ها بازیکنان ما را می خواهند، نمی خواهم به عقب بازگردم، اما قطعا تلاش می کنیم تراکتور در روزهای آینده به روزهای خوب خود بازشود.

وی گفت: همه بازیکنان زحمت کشیدند و اگر مسعود و سوگیتا بودند، دست و بال ما بازتر می شد.

وی اضافه کرد: بزرگان تیم در خصوص بحث روحی و روانی بسیارتاثیرگذار بودند. شجاعی با وجود این که کاپیتان تیم ملی است و امروز در زمین نبود، بازیکنان را گرم کرد و در رختکن بغض کرده بود. من مانند یک سرباز در خدمت تیم هستم و در کنار بزرگان تیم برای موفقیت تراکتور تلاش می کنم. برای من این مهم است که بازیکنان من را از خودشان بدانند و برای بهتر شدن روز به روز تراکتور تلاش کنیم.

تیم فوتبال تراکتور امروز جمعه در چارچوب مسابقات هفته هفتم لیگ برتر میزبان فولاد خوزستان بود که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به خاتمه رسید.

در این بازی که از ساعت 15:30 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد، رضا اسدی (73) برای تراکتور گلزنی کرد. تراکتور در پنج هفته گذشته فقط یک امتیاز کسب کرده بودند و این برد سرخپوشان تبریزی را از بحران خارج کرد.

تراکتور با این برد 21 امتیازی شد و به رده هشتم جدول صعود کرد. فولاد خوزستان هم 23 امتیازی و در رده پنجم جدول باقی ماند.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63386

به "روزهای سخت تراکتور به انتها می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزهای سخت تراکتور به انتها می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید