سامسونگ تامین کننده نمایشگر هواوی P30 پرو شد

به گزارش مجله سرگرمی، طبق یک گزارش جدید، سامسونگ به عنوان تنها تامین کننده نمایشگر اولد هواوی P30 پرو انتخاب شده است. از آنجایی که مدل معمولی هواوی P30 هم از نمایشگر اولد بهره می برد، انتظار ارائه پنل های سامسونگ را هم برای این گوشی می توانیم داشته باشیم.

سامسونگ تامین کننده نمایشگر هواوی P30 پرو شد

در یک پست که توسط یکی از منابع آگاه در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده، هواوی با سامسونگ به توافق رسیده و سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) قرار است تمام پنل های اولد پرچم داران هواوی P30 را تامین کند. در رابطه با این همکاری می توان دلایل زیادی را بیان نمود.

اول از همه باید بگوییم که سامسونگ بزرگ ترین سازنده پنل های اولد در جهان محسوب می شود و از امکانات کافی برای تقاضای بالا بهره می برد. دوما، بهره گیری از فقط یک شرکت، منجر به نشت اطلاعاتی کمتری می شود که البته حالا دیگر برای این موضوع دیر است و تقریبا تمام جزئیات این گوشی ها مشخص شده است. در ضمنً روی آوردن به یک تامین کننده موجب ساده تر شدن کار هواوی می شود.

در نهایت هم، این کار مسائل مربوط به کنترل کیفیت را کاهش می دهد. در همین زمینه می توانیم به مسائل پنل های ساخت ال جی برای هواوی میت 20 پرو اشاره کنیم که سروصدای زیادی ایجاد کرد. پنل های ساخت BOE از لحاظ کیفیت مسئله ای نداشتند، ولی تعداد زیادی از پنل های ساخت ال جی در هفته اول عرضه با مشکل روبرو شدند.

اگرچه هواوی و سامسونگ در زمینه تولید بیشترین تعداد گوشی همچنان مشغول رقابت همه جانبه هستند، اما در جهانی تجارت مسائل بسیار مهم تری وجود دارد و به همین خاطر این دو شرکت به همکاری گسترده با یکدیگر روی آورده اند.

منبع: GSM Arena

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 16293

به "سامسونگ تامین کننده نمایشگر هواوی P30 پرو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ تامین کننده نمایشگر هواوی P30 پرو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید