سامسونگ مجبور به تعمیر دوربین گوشی گالکسی اس 20 الترا شد

به گزارش مجله سرگرمی، به دنبال اعتراض گسترده کاربران، سامسونگ مجبور به تعمیر دوربین گوشی گالکسی اس 20 الترا در آمریکا شد. این شرکت همچنین از ارتقای دوربین های گوشی های اس 20 و اس 20 پلاس خبر داد.

سامسونگ مجبور به تعمیر دوربین گوشی گالکسی اس 20 الترا شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از انگجت، افرادی که گوشی گالکسی اس 20 الترای سامسونگ را خریداری کرده اند می گویند دوربین این گوشی دارای ایراداتی جدی است و به خصوص قابلیت فوکوس اتوماتیک دوربین 108 مگاپیکسلی این گوشی به درستی عمل نمی کند.

با افزایش اعتراض ها سامسونگ از به روزرسانی نرم افزار گوشی یادشده خبر داده تا کاربران معترض آمریکایی بتوانند مشکل یادشده را برطرف کنند. سامسونگ توضیح نداده با به روزرسانی نرم افزاری این گوشی دقیقا چه مشکلاتی برطرف می شوند ولی تصریح کرده که این کار سرعت فوکوس دوربین های گوشی های سامسونگ را افزایش می دهد.

این به روزرسانی ابتدا برای گوشی های قفل نشده سامسونگ که به طور عمومی عرضه شده اند، ارائه می شود و سپس برای گوشی های عرضه شده توسط اپراتورها در دسترس قرار می گیرد. انجام این فرایند از طریق اینترنت اجرا شده و نیازی به خروج از خانه ندارد و از همین رو سلامت کاربران گوشی های سامسونگ را که نگران ابتلا به کرونا هستند، به خطر نمی اندازد.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 78725

به "سامسونگ مجبور به تعمیر دوربین گوشی گالکسی اس 20 الترا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ مجبور به تعمیر دوربین گوشی گالکسی اس 20 الترا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید