سه ترفند ساده زبان بدن که شما را قدرتمندتر و مغرورتر نشان می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، خواه یک مدیر تازه کار باشید یا رئیسی کهنه کار، باید در برابر کارمندان قوی و لایق به نظر برسید.

سه ترفند ساده زبان بدن که شما را قدرتمندتر و مغرورتر نشان می دهد

یک شبه نمی توانید تبدیل به یک مدیر و رئیس قدرتمند و بانفوذی شوید؛ بلکه باید به تدریج مهارت ها و ترفندهای خود را ارتقا دهید. با کارمندان خود با احترام رفتار کنید و سعی داشته باشید کارها به بهترین شکل ممکن انجام شوند.

اما گاهی اوقات اگر بهترین مدیر دنیا هم باشید؛ باز نیاز دارید قدرتمندتر به نظر برسید. باید مواظب زبان بدن خود باشید و ترفندهایی به کار بگیرید که هر فردی با دیدن شما، تحت تاثیر قرار بگیرد.

زبان بدن شما می تواند سمی یا سازنده باشد. در این مطلب به 4 زبان بدن سمی اشاره کردیم. همین طور، در این مقاله 16 ترفند افزایش مهارت های زبان بدن را مرور کردیم و حالا می خواهیم 3 ترفند ساده زبان بدن برای قدرتمندتر شدن را ذکر کنیم.

اخیرا، سایت بیزینس اینسایدر، گفت وگویی با دکتر لیلیان گلس (Dr. Lillian Glass)، کارشناس ارتباطات و زبان بدن و نویسنده کتاب Toxic People پیرامون ترفندهای زبان بدن انجام داده است. این کارشناس برجسته به ترفندهای ساده ای اشاره کرده که باعث می شوند هر فردی قدرتمندتر به نظر برسد:

1- صاف بنشینید

درست و صاف نشستن در مقابل کارمندان، علاوه بر اینکه یک نوع احترام گذاری به آن ها است و شما بهتر نشان داده می شوید؛ اعتماد به نفس تان را هم تقویت می کند.

در گزارشی اجرا شده توسط دانشگاه Northwestern در سال 2016، آمده شرایط نشستن شما به طور مستقیم با روحیه شما ارتباط دارد. افرادی که بهتر و درست تر می نشینند؛ احساس خوشبختی و قدرتمندی می کنند.

2- به عقب تکیه دهید

یکی از ترفندهای مهم در زبان بدن، شرایط نشستن شما و تکیه دادن به پشتی صندلی است. وقتی به عقب خود تکیه دادید؛ علاوه بر اینکه حس بهتری داشته و قدرتمندتر ظاهر می شوید؛ سطح تستوسترون بیشتری هم در بدن شما تولید می شود.

تکیه دادن به صندلی ترفندی است که مدیران پیروز برای نشان دادن اعتماد به نفس بالای خود در تصمیم گیری های مهم به کار می گیرند.

3- دست های خود را شبیه برج کنید

وقتی دست های شما همدیگر را لمس می کنند؛ باید شبیه به برج و ایستاده باشند. این شرایطی است که غالبا شطرنج بازها و بازیکنان در حالت فکر کردن به خود می گیرند ولی می تواند به نفع شما هم باشد.

افرادی که دست های با ژست برج می گیرند؛ اعتماد به نفس بالاتری دارند و می خواهند شایستگی و مهارت خوب گوش دادن خود را به رخ بکشند.

منبع

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: یک پزشک
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 61946

به "سه ترفند ساده زبان بدن که شما را قدرتمندتر و مغرورتر نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه ترفند ساده زبان بدن که شما را قدرتمندتر و مغرورتر نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید