شاهرودی: امکانات کافی در اختیار تیم امید است، باید به پرسپولیس نگاه ویژه ای می شود

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم ملی امید می گوید این تیم امکانات لازم را برای اردو در اختیار دارد.

شاهرودی: امکانات کافی در اختیار تیم امید است، باید به پرسپولیس نگاه ویژه ای می شود

به گزارش خبرنگاران، رضا شاهرودی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال امید، اظهار کرد: تیم امید ما بعد از قهرمانی که در قطر به دست آورده است حالا نگاه ویژه ای به این تیم می شود و امکاناتمان خیلی بهتر شده است. با توجه به این که تا روز چهارشنبه دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا برگزار می شود، آقای کرانچار تصمیم گرفتند تا آن روز بازیکنان در اختیار باشگاه هایشان باشند و از چهارشنبه به بعد بازیکنان کاملا در اختیار تیم امید باشند. مربیان باید نگاه ویژه ای به تیم ملی داشته باشند.

وی ادامه داد: این تیم که خوب است. در اردوی قبلی از 26 بازیکنی که دعوت به عمل آمد فقط 10 نفر از آنها به اردوی تیم ملی آمدند اما در این دوره همکاری لازم از سوی باشگاه ها انجام می شود.

مربی تیم ملی امید در باره دیدار پرسپولیس برابر پاختاکور ازبکستان، گفت : پرسپولیس در فینال آسیا حضور داشت و در حال حاضر نیز نگاه ویژه ای به این تیم می شود. کار برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود. به اعتقاد من تیم باید بازی به بازی پیش برود و سعی کند با تمرکز کامل به مصاف رقبا برود. تا آن جایی که به خاطر دارم، پاختاکور یکی از تیم های همیشه خوب است. من فکر می کنم از نظر بدنی یاران پاختاکور از دقیقه 50 یا 60 دچار افت شوند و پرسپولیس بتواند از این موضوع بیشتر استفاده کند و گلزنی کند. قطعا هواداران هم به عنوان یار دوازدهم از تیم حمایت خواهند کرد.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14285

به "شاهرودی: امکانات کافی در اختیار تیم امید است، باید به پرسپولیس نگاه ویژه ای می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرودی: امکانات کافی در اختیار تیم امید است، باید به پرسپولیس نگاه ویژه ای می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید