شهرهای فرانسه در تاریکی فرو می رود

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: در راستای صرفه جویی مالی در فرانسه، ساختمان های دولتی، شرکت ها و مغازه ها از امشب باید چراغ های روشنایی خود را بین ساعات یک تا هفت بامداد خاموش نمایند.

شهرهای فرانسه در تاریکی فرو می رود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از رادیو بین الملل فرانسه؛ در راستای صرفه جویی مالی ساختمان های دولتی، شرکت ها و مغازه ها در شهرهای فرانسه از امشب(دوشنبه) باید چراغ های ویترین و نمای خود را از ساعت یک تا هفت صبح خاموش نمایند.

طبق این قانون که از امروز اجرا خواهد شد، ساختمان ها، مدارس، ایستگاه ها، شرکت ها و انبارها بایستی چراغ های روشنایی خود را بین ساعات یک تا هفت بامدادخاموش نمایند. مغازه ها و دفاتر شرکت ها باید با خروج آخرین کارمند چراغ های خود را خاموش نمایند. این قانون چراغ های روشنایی عمومی، روشنایی برای امنیت و منازل مسکونی راشامل نمی گردد. خاطیان از این قانون به پرداخت 750 یورو جریمه می شوند.

هدف از این طرح که موجب تاریک شدن شهرها در فرانسه می گردد صرفه جویی 200 میلیون یورویی در سال است که البته از سوی کارشناسان مورد تردید قرار گرفته است.

با این حال بعضی مراکز گردشگری و مشهور فرانسه از جمله خیابان شانزلیزه و میدان های اصلی شهرهای مارسی، نیس و لیون از اجرای این قانون معاف شده اند.

کشور فرانسه با بحران بیکاری و کسری بودجه بالایی روبرو است که برای حل این مسائل از سوی اتحادیه اروپا تحت فشار قرار گرفته است.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 86276

به "شهرهای فرانسه در تاریکی فرو می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای فرانسه در تاریکی فرو می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید