شهر مجازی: اسپایر ماشین فراوری بازیکن نیست

به گزارش مجله سرگرمی، با همبازی شدن مارسلو کنار کانسلو تو یوونتوس پدیده ابوالفضل پور عرب و فریبرز عرب نیا تو تورین شکل میگیره :)) تیپو سلطان چلسی بازیکنای قرضیشو که میدرخشن برمیگردونه میذاره رو نیمکت بعد میبینه رو نیمکت درخششی ندارن دوباره قرض میده باز میبینه چه خوبن این بازیکنا، باز میارتشون رو نیمکت و جالب اینه باز توقع داره رو نیمکت بترکونن و تاثیر گذار باشن برای چلسی؛ چطور؟هنوز هیچکی نمیدونه. Hamdan فرار به جلو میدونید چیه؟طبق گفته خودشون پول اسپانسر پیش خور شده حالا جای اینکه بگن اینهمه پول از کجا آوردن برای خرید بازیکن و فسخ با قبلیها؟ دارن میگن استقلال مجبور شده منشا رو بخره تا پرسپولیس مجبور نباشه پولشوبده، آقایون منشا تسویه حساب نموده وبازیکن آزاده پولشم گرفته تمام ممدصالح برانکو ایوانکوویچ همچنان در هر فرصتی به این نکته اشاره می نماید: ما السد و الدحیل را بردیم که ملی پوشان زیادی داشتند. در شرایطی که فقط بیرانوند را به عنوان ملی پوش در اختیار داشتیم. به جرأت می گویم تیم هایی که ما بردیم، از تیم ملی قطر قوی تر بودند. ایران ورزشی ایرانی ها طوری درباره آموزشگاه اسپایر قطر حرف میزنن انگار بچه بهش تحویل میدی، اتومات از اون طرف بهت بازیکن تحویل میده. اگه سیستم و برنامه ریزی درست نباشه، صد تا اسپایر هم داشته باشی فایده نداره. موفقیت قبل از امکانات، مدیر و برنامه درست و حسابی می خواد.

شهر مجازی: اسپایر ماشین فراوری بازیکن نیست

Mohammad shahrabi

کی روش هم که رفته و برانکو با خیال راحت از فزونی رقابت های لیگ قهرمانان بر جام ملت ها حرف می زنه. خستگی ناپذیر و امیدوار.

محسن بانه

جوایز امیر قطر به بازیکن های قطر رو حالا هی مرور کنید و بعد این بحث رو مطرح کنید که اونها امکانات دارن. فوتبال رو اما با پول بازی نمی کنن.

فرید هما

11

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11857

به "شهر مجازی: اسپایر ماشین فراوری بازیکن نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر مجازی: اسپایر ماشین فراوری بازیکن نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید