طیبی: آن طور که شایسته تیم سوم دنیا است حمایت نمی شویم

به گزارش مجله سرگرمی، بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات داخل سالن آسیا گفت: ما با دفاع از عنوان قهرمانی خود باز هم قدرت فوتسال ایران را به همه نشان دادیم.

طیبی: آن طور که شایسته تیم سوم دنیا است حمایت نمی شویم

مصطفی طیبی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس پس از قهرمانی در مسابقات آسیایی ترکمنستان گفت: خدارا شکر توانستیم دل مردم را شاد و از عنوان خود دفاع کنیم. همه تیم ها برای قهرمانی و با تیم های اصلی خود شرکت نموده بودند و ما با سعی و کوشش بسیار توانستیم به این عنوان دست پیدا کنیم.ما قدرت فوتسال خود را به همه نشان دادیم و تیم سر حال و یکدستی داشتیم.

بازیکن لژیونر تیم ملی فوتسال ایران در زمینه شرایط باشگاهی خود نیز گفت: من در تیمی بازی می کنم که جزو تیم های برتر دنیاست و بازی کردن در این تیم ها به گونه ای است که هر روز باید تمرین کنید که در بهترین شرایط ممکن باشید و هر روز بهتر باشید. در حال حاضر باید برای بازی های مقدماتی اروپا که در بلاروس برگزار می گردد آماده شوم.

وی همچنین در زمینه حمایت ها از تیم ملی گفت: آن طور که شایسته تیم سوم دنیا است حمایت نمی شویم و باید امکانات و بازی های تدارکاتی خیلی بهتر از چیزی که هست باشد. ما همه کوشش خود را می کنیم و امیدواریم مسئولان نیز این کوشش را ببینند.

طیبی اضافه نمود: قید پاداش ها را زدیم چراکه در این مورد پوستمان کلفت شده است. پاداش های جام دنیای که بسیار هم ناچیز است را تازه به ما داده اند ولی ما برای پاداش بازی نمی کنیم و خوشحالی مردم پاداش اصلی ما است.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70979

به "طیبی: آن طور که شایسته تیم سوم دنیا است حمایت نمی شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طیبی: آن طور که شایسته تیم سوم دنیا است حمایت نمی شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید