غربی ها منجر به آتش افروزی و ناامنی در منطقه شده اند

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: یکی از محورهای سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل، امنیت منطقه است چرا که غربی ها منجر به ناامنی در منطقه ما شده اند.

غربی ها منجر به آتش افروزی و ناامنی در منطقه شده اند

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، سید حسین نقوی حسینی در تبادل نظر با مهر، با اشاره به اینکه رئیس جمهور روز چهارشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی می نماید،گفت: عدم انجام تعهدات اروپایی ها قطعا یکی از محورهای اصلی سخنرانی رئیس جمهور خواهد بود چرا که اروپایی ها وعده های پوچ زیادی دادند اما در تصمیم گیری در برابر آمریکا، ناتوانی خود را نشان دادند و قطعاً رئیس جمهور نقدهایی در خصوص عملکرد آنها خواهد داشت.

وی اضافه نمود: تحریم های ظالمانه آمریکا علیه ملت ایران قطعا یکی دیگر از محورهای صحبت های رئیس جمهور خواهد بود و اخیراً آمریکا مجدد بانک مرکزی را تحریم کرد که این اقدام نشان دهنده اوج استیصال آنها از به نتیجه نرسیدن تحریم و فشار بر ایران است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه احتمالاً رئیس جمهور در خصوص امنیت منطقه هم سخنانی را مطرح می نماید، گفت: غربی ها به ویژه آمریکا با مداخله گری های خودشان منجر به ناامنی و آتش افروزی در منطقه شده اند.

نقوی حسینی بیان نمود: پیشنهاد ابداعی رئیس جمهور مبنی بر ایجاد صلح در تنگه هرمز و خلیج فارس هم قطعا یکی دیگر از مسائل مهمی است که در سخنرانی وی مطرح خواهد شد.

وی گفت: کاهش تعهدات برجامی جمهوری اسلامی ایران که گام سوم آن هم برداشته شد یکی از مسائل بسیار مهم است و قطعا از محورهای اصلی سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل متحد خواهد بود.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 47334

به "غربی ها منجر به آتش افروزی و ناامنی در منطقه شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غربی ها منجر به آتش افروزی و ناامنی در منطقه شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید