غیبت امیر غفور و محمد موسوی مقابل بلغارستان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، امیر غفور به علت درد از ناحیه پاشنه پا در بازی برابر صربستان، به همراه سیامک افروزی فیزیوتراپ و امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی، راهی کلینیک شد.

غیبت امیر غفور و محمد موسوی مقابل بلغارستان

سیامک افروزی با تأیید این مطلب گفت: امیر غفور به علت خار پاشنه، چند مسابقه را با درد بازی کرد. در بازی برابر صربستان هم با اینکه درد داشت اما در زمین بود؛ به همین خاطر درمانش بعد از بازی با جدیت بیشتری انجام شد. درمان با shock wave انجام گرفت که کمی با درد همراه است و محل مصدومیت را متورم می نماید. فکر می کنم دو، سه روز طول بکشد تا امیر غفور بتواند راه برود و بهبود پیدا کند. بنابراین او از امروز استراحت می نماید تا با برگشت به تهران، روز اول یا دوم اردو بتواند کار را آغاز کند.

او اضافه کرد: غفور تا پیش از بازگشت به تهران در تمرینات وزنه به تمرین مخصوص بالا تنه و پایین تنه ادامه خواهد داد. ان شاءالله که امیر غفور به دور نهایی لیگ ملت ها می رسد، فقط باید ببینیم التهاب محل درمان چه زمانی خوب می گردد.

فیزیوتراپ تیم ملی درباره مصدومیت سید محمد موسوی هم گفت: در خصوص سید هم بابت مصدومیت کهنه مچ پایش با کولاکوویچ صحبت نموده ام تا فعلاً استراحت کند.

افروزی اضافه کرد: بقیه بازیکنان مشکل خاصی ندارند و به جز خستگی سفر و مسابقات، مسئله ای نیست.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 29962

به "غیبت امیر غفور و محمد موسوی مقابل بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت امیر غفور و محمد موسوی مقابل بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید