فوت یک نفر در تصادف زنجیره ای آزادراه کرج- قزوین

به گزارش مجله سرگرمی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان گفت: در اثر برخورد یک دستگاه خودرو پژو 207 با یک دوچرخه در آزادراه کرج-قزوین، عابر پیاده جان خود را ازدست داده و 10 خودرو دیگر به صورت زنجیره ای با یکدیگر برخورد کردند.

فوت یک نفر در تصادف زنجیره ای آزادراه کرج- قزوین

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از سرهنگ فیض جعفری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف زنجیره ای در تیر شماره 640 آزادراه کرج- قزوین، بلافاصله مأموران پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز اضافه کرد: با حضور مأموران مشخص شد، یک دستگاه خودرو پژو 207 با یک دوچرخه برخورد و متوقف شده بود که در پی این توقف، 10 خودروی دیگر به صورت زنجیره ای با یکدیگر برخورد کرده اند.

سرهنگ فیض جعفری بیان کرد: متأسفانه راکب 40 ساله دوچرخه جان خود را در این حادثه از دست داد، علت حادثه توسط کارشناسان پلیس ورود غیرمجاز دوچرخه سوار به آزادراه اعلام شده است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز در پایان گفت: عمل به قوانین راهنمایی و رانندگی و توجه به تذکرات پلیس، ضامن سلامتی رانندگان و عابران پیاده است.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89638

به "فوت یک نفر در تصادف زنجیره ای آزادراه کرج- قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت یک نفر در تصادف زنجیره ای آزادراه کرج- قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید