لام: هیچ کدام از بازیکنان بایرن، روستوف را نمی شناسند

به گزارش مجله سرگرمی، هافبک سرشناس تیم بایرن مونیخ در آستانه بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر یاران آزمون و عزت اللهی گفت: هیچ کدام از ما تیم روستوف را نمی شناسیم.

لام: هیچ کدام از بازیکنان بایرن، روستوف را نمی شناسند

به گزارش خبرنگاران، تیم روستوف فردا (سه شنبه) در اولین بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در آلیانس آره نا مونیخ به مصاف بایرن می رود.

در این میان فیلیپ لام، هافبک سرشناس تیم بایرن مونیخ درباره بازی برابر یاران آزمون و عزت اللهی گفت: ما با آمادگی بسیار خوبی مهیای اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم روستوف شده ایم.

لام در ادامه گفت: واقعا هیچ کدام از بازیکنان تیم بایرن مونیخ شناختی از روستوفی ها ندارند اما مسئله مهم این است که ما باید آماده این بازی و کسب هر سه امتیاز باشیم، البته هیچ ضمانتی برای پیروزی بایرن مونیخ برابر تیم روسی وجود ندارد. پس از دو پیروزی خوب در بوندس لیگا مصمم هستیم تا این فرایند عالی خود را در لیگ قهرمانان اروپا نیز ادامه دهیم.

تیم روستوف روسیه در اولین دوره حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا با بهره مندی از سردار آزمون و سعید عزت اللهی، دو ملی پوش ایرانی توانست با حذف تیم های اندرلشت بلژیک و آژاکس آمستردام به دور گروهی راه یابد. تیم های زسکا مسکو و روستوف دو نماینده روسیه در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا هستند.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 70046

به "لام: هیچ کدام از بازیکنان بایرن، روستوف را نمی شناسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لام: هیچ کدام از بازیکنان بایرن، روستوف را نمی شناسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید