معرفی شرکت هواپیمایی امارات

به گزارش مجله سرگرمی، معرفی هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات یا امارات ایرلاین (Emirates Airlines) یکی از برترین ایرلاین های جهان، در ماه می سال 1985 توسط امیر وقت دبی تأسیس شد و دفتر مرکزی آن نیز در دبی قرار گرفته است. شرکت هواپیمایی امارات در سال 2013 عنوان بهترین شرکت ایرلاین جهان را به خود اختصاص داد. این شرکت نزدیک به 200 هواپیمای مدرن و 18 هزار خدمه پرواز دارد. فرودگاه امام خمینی تهران و فرودگاه بین المللی مشهد دو مقصد ورودی و خروجی این شرکت هواپیمایی در ایران است همچنین این شرکت به 37 مقصد در اروپا، 14 مقصد در آمریکا، 49 مقصد در آسیا، 17 مقصد در آسیای مرکزی، 21 مقصد در آفریقا و … پرواز می کند. این شرکت هواپیمایی همانند دیگر هواپیمایی ها دارای کلاس های مختلف پروازی است، آژانس هواپیمایی خبرنگاران توانسته طی سالهای اخیر رتبه برتر فروش بلیط هواپیما این شرکت را به خود اختصاص دهد. قبل از خرید بلیط هواپیما، توضیح مختصری درباره کلاس های مختلف این شرکت هواپیمایی ارائه می گردد.

معرفی شرکت هواپیمایی امارات

کلاس های پروازی هواپیمایی امارات

اکونومی

تمام صندلی های بخش اکو نومی مجهز به صفحه نمایش هستند و صندلی های بسیار راحتی دارند هنگام خرید بلیط هواپیما به شما گفته خواهد شد که میزان بار مجاز 30 کیلوگرم در مسیرهای مختلف است.

بیزینس کلاس

بلیط های بیزینس کلاس هواپیمایی امارات، متقاضیان بسیاری دارد چون در مقایسه با بلیط های فرست کلاس، از قیمت مناسب تری برخوردارند و نیز سرویس بسیار مناسبی دارند. با خرید بلیط هواپیما در کلاس بیزینس پرواز امارات، امکانات بهتری نسبت به کلاس اکونومی در اختیار مسافر قرار می گیرد. صندلی های این بخش مجهز به دکمه ماساژ هستند، علاوه بر این مسافر به راحتی میتواند در صندلی خود که به تخت تبدیل می گردد دراز بکشد، استراحت کند و فیلم تماشا کند، از سرویس موبایل خوداستفاده کرده و در طول پرواز با تمام دنیا در ارتباط باشد. میزان بار مجاز که هنگام خرید بلیط هواپیمای این شرکت که روی آن درج شده، 40 کیلو گرم را نشان می دهد.

فرست کلاس

امکانات و خدماتی که بعد از خرید بلیط هواپیما در بخش فرست کلاس این شرکت هواپیمایی به مسافر ارائه می گردد، در سه سطح با قیمت و خدمات متفاوت است. اگر مایل هستید با سرویسی لوکس سفر و از خدمات عالی استفاده کنید، باید اقدام به خرید بلیط هواپیمای این شرکت در بخش فرست کلاس کنید که در گران ترین حالت آن شما دارای سوئیت اختصاصی در پرواز خواهید بود. میزان بار مجاز در پرواز فرست کلاس هواپیمایی امارات 50 کیلوگرم برای هر مسافر است.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ستاره ونک
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66654

به "معرفی شرکت هواپیمایی امارات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی شرکت هواپیمایی امارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید