مهربان: یزدانی را از نیمه دوم بهمن روی تشک خواهیم دید

به گزارش مجله سرگرمی، مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: یزدانی کار روی دست هایش را آغاز نموده و به نظر می رسد از نیمه دوم بهمن به تشک برگردد.

مهربان: یزدانی را از نیمه دوم بهمن روی تشک خواهیم دید

ابراهیم مهربان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص شرایط حسن یزدانی و علیرضا کریمی گفت: یزدانی زیر نظر دکتر نوروزی فیزیوتراپی می نماید. او کار روی دست هایش را آغاز نموده و اگر کارها به همین روالی که پیش بینی شده، پیش برود، نیمه دوم بهمن حسن یزدانی را روی تشک خواهیم داشت.

وی ادامه داد: علیرضا کریمی هم PRP را انجام داده و خیلی منظم و باانگیزه در آموزشگاه ملی المپیک زیر نظر دکتر بهرامی نژاد تمرین می نماید. او و حسن یزدانی به خاطر تجهیزاتی که در مجموعه انقلاب وجود دارد، با وجود تعطیلی اردو، ماندند تا با انجام کارهای درمانی و تمرینی با قدرت به تشک برگردند.

مربی تیم ملی کشتی آزاد درخصوص اینکه با وجود مصدومیت دو مدال آور مسابقات جهانی نورسلطان، چقدر امیدواری به تیم ملی آزاد در راستا المپیک وجود دارد؟ توضیح داد: انسان به امید زنده است. ان شاءالله که دلاورمردان کشتی ما بتوانند به خوبی از پس جام بین المللی تختی که اولین مرحله و یکی از مهمترین مراحل انتخابی تیم ملی در راه المپیک است، عبور نمایند. در این رقابت ها معین می گردد چه نفراتی و با چه میزان آمادگی می خواهند در کورس رقابت باقی بمانند.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 66230

به "مهربان: یزدانی را از نیمه دوم بهمن روی تشک خواهیم دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهربان: یزدانی را از نیمه دوم بهمن روی تشک خواهیم دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید