موافقت چلسی با فروش هازارد

به گزارش مجله سرگرمی، گفته می گردد چلسی در نهایت مجبور به صدر اجازه جدایی ستاره بلژیکی تیمش شده و این بازیکن احتمالا به زودی با رئال مادرید قرارداد می بندد.

موافقت چلسی با فروش هازارد

موافقت چلسی با فروش هازارد

به نظر می رسد پازل پیوستن ادن هازارد به رئال مادرید در حال تکمیل شدن است، هافبکی که از او به عنوان اصلی ترین هدف پرافتخارترین باشگاه اروپایی در فصل نقل وانتقالات تابستانی پیش رو یاد شده است.

نشریه دیلی میلی انگلیس اطلاع داد مدیران باشگاه چلسی با جدایی ادن هازارد در سرانجام فصل جاری موافقت خواهند کرد، این در حالی است که از این هافبک 28 ساله به شدت مورد توجه زین الدین زیدان و باشگاه رئال مادرید واقع شده است.

هازارد که تا سال 2020 با آبی پوشان لندنی قرارداد دارد، تا کنون حاضر به تمدید قراردادش با چلسی نشده و این باشگاه انگلیسی مجبور است با جدایی این هافبک بلژیکی موافقت کند و سودی از این انتقال عایدش گردد، در غیر اینصورت باید در سرانجام فصل آینده او را به عنوان بازیکن آزاد از دست بدهد.

گفته می گردد نابغه بلژیکی که به مسی کوچک هم مشهور است، پیشنهاد 150 میلیون پوندی باشگاه رئال مادرید را پذیرفته و اکنون تنها توافق میان دو باشگاه چلسی و رئال مادرید باقی مانده است.

هازارد که در سال 2012 از لیل فرانسه به چلسی پیوست، تا کنون دو قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس، یک قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی در جام اتحادیه انگلیس را تجربه نموده است.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24751

به "موافقت چلسی با فروش هازارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت چلسی با فروش هازارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید