مگان مارکل چه لباسی می پوشد؟

به گزارش مجله سرگرمی، مگان مارکل معمولاً لباس های ساده می پوشد. رنگ هایی که او انتخاب می نماید خاص و روشن است. استایل او، تیپ پرنسس دایانا را به یاد می آورد. لباس های طرح دار و گران قیمت را کمتر در بین انتخاب های او می بینیم. تیپ کژوال و راحت در بین لباس هایش زیاد است. بهترین مدل های لباسی که مگان مارکل پوشیده است را با هم مرور می کنیم.

مگان مارکل در لباس های گوناگون:

مگان مارکل چه لباسی می پوشد؟

پیراهن با یقه شنلی + کمربند باریک

مگان مارکل پیراهن ساده ای به رنگ استخوانی انتخاب نموده است. این پیراهن با مدل خاصی که سرشانه هایش دارد، او را منحصر به فرد می نماید. کمربند باریکی از ژیوانچی، ظرافت خاصی به این استایل می دهد. شما هم به جزییاتی مثل اکسسواری توجه کنید:

کت و شلوار مشکی + کفش پاشنه بلند

این کت و شلوار در نگاه اول بدون ظرافت های زنانگی به نظر می آید. اما وقتی بیشتر دقت می کنید از سادگی و رنگ مشکی آن لذت می برید. قد شلوارش کاملاً با هیکل او و کفش هایش متناسب است. مانند مگان مارکل به جزییات دقت کنید و سادگی را از یاد نبرید:

کت بلند لبه دار + شلوار لوله تفنگی + کفش پاشنه بلند

تمام جذابیت این استایل، به آن نوار روشن است که مگان مارکل را متمایز می نماید. او مدل گشاد کتش را با شلوار نسبتاً تنگ به تعادل و تناسب رسانده است. نکته ای که برای ست کردن تیپ خودتان می توانید همواره بهره ببرید:

پیراهن میدی + کفش پاشنه بلند به رنگ طبیعی پوست

اگرچه مگان مارکل از رنگ های درخشان پرهیز می نماید اما این پیراهن زرد زیبا، متفاوت و ساده است. این رنگ درخشان با کفش هایی که به رنگ طبیعی پوست بدن هستند بسیار بیشتر به چشم می آید و در عین حال چشم را آزار نمی دهد. از کفش هایی به رنگ طبیعی پوست بدن غافل نشوید:

پیراهن میدی با دامن کلوش + کفش پاشنه بلند به رنگ پوست

این استایل مگان مارکل یادآور حضور در برنامه ها و مهمانی های هالیوودی است. او معمولاً از جواهرات و زیورآلات استفاده نمی نماید. رنگ قرمز این پیراهن بدون زیورآلات بیشتر هم به چشم می آید و بر زیباییش می افزاید. پاهای قلمی و باریک با این کفش ها زیباتر هم به نظر می رسد. می توانید با زیورآلات کمتر هم زیبا به نظر بیایید:

پیراهن دکمه دار + کفش پاشنه بلند مشکی

این پیراهن کرم روشن با راه های باریک مشکی و دکمه دار نمونه ای از مد روز است. مگان مارکل در عین حال که راحتی و سادگی را انتخاب نموده، کاملاً مد روز است. کفش های مشکی با بند های ظریف، برای یک مهمانی عصرانه و خودمانی تناسب دارد. یادتان باشد پیراهن های جلودکمه دار ترند سال 2018 است:

پیراهن با پارچه چین خورده + کیف کوچک

این مدل پیراهن با برش ها و پارچه متفاوتش، خاص و مدرن است. مگان مارکل با انتخاب این پیراهن مشکی که کتی کوتاه روی آن پوشیده، شیک وزیباست. با انتخاب پیراهن ساده که پارچه ای متفاوت دارد، شیک و زیبا به نظر می آیید:

خبرنگاران با مدل های متنوعی از پیراهن دخترانه و زنانه به شما استایل خاص خودتان را پیشنهاد می دهد:

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: دیجی استایل
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10506

به "مگان مارکل چه لباسی می پوشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مگان مارکل چه لباسی می پوشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید