نمایشگاه تخصصی مدرسه هزاره سوم برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- دبیر علمی چهارمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا گفت: شرکت بیش از 6 هزار دانش آموز و 830 مرکز آموزشی در دوره های گذشته جشنواره باعث شد برای دومین سال نمایشگاه جانبی را با عنوان نمایشگاه تخصصی مدرسه هزاره سوم برگزار کنیم.

نمایشگاه تخصصی مدرسه هزاره سوم برگزار می گردد

به گزارش روز دوشنبه خبرنگاران از روابط عمومی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا، مهدی رشیدی دنیا گفت: این نمایشگاه با حضور تولیدنمایندگان و واردنمایندگان تجهیزات یاری آموزشی، تجهیزات و وسایل آزمایشگاهی و پژوهشی، سرگرمی و اسباب بازی فکری، انتشارات آموزشی، نرم افزارهای آموزشی، موسسات آموزشی و پژوهشی، لوازم التحریر و مبلمان مدارس و تجهیزات اداری و با موضوع دستاوردها و محصولات ساخت ایران برگزار می گردد.

وی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و محصولات موسسات آموزشی و شرکتهای دانش بنیان ارزیابی کرد و گفت: نمایشگاه جانبی جشنواره با حمایت وزارت آموزش و پرورش، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان ها و نهادهای علمی روزهای 12 و 13 اردیبهشت سال 98 و در محل پردیس شمالی دانشگاه تهران برگزار می گردد.

رشیدی دنیا یادآور شد: با توجه به موفقیت برگزیدگان دوره قبل و کسب 11 مدال طلا، 4 نقره و 4 برنز از مسابقات و جشنواره های مختلف بین المللی در سال 2018، در صددیم برگزیدگان این دوره از جشنواره را به رقابت های بین المللی در کشورهای رومانی، کرواسی و روسیه اعزام کنیم.

وی تعداد شرکت نمایندگان دوره قبل جشنواره ابن سینا را 5 هزار و 200 دانش آموز از 31 استان خاطرنشان کرد و گفت: این دوره از جشنواره ابن سینا دانش آموزان دوره های ابتدایی، متوسطه اول و دوم و تمامی هنرستان ها و مدارس را زیر پوشش قرار می دهد.

دبیر علمی جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا اضافه نمود: این جشنواره 12 و 13 اردیبهشت ماه و با حضور 6 هزار دانش آموز، 850 مدرسه و پژوهش سرا از 31 استان برگزار می گردد.

بر اساس این گزارش، شرکت ها و موسسات مرتبط می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی expo.ebnesinafestival.ir مراجعه نمایند.

علمی**1883** 1055

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14433

به "نمایشگاه تخصصی مدرسه هزاره سوم برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه تخصصی مدرسه هزاره سوم برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید