وریا با گارد مخصوص مقابل تراکتور

به گزارش مجله سرگرمی، شکستگی بینی وریا درآستانه بازی با تراکتورسازی نگرانی هایی در اردوی استقلال به وجود آورده اما پزشکان این باشگاه می خواهند این مشکل را با قراردادن یک گارد مخصوص روی صورت وریا حل نمایند.

وریا با گارد مخصوص مقابل تراکتور

کوشش برای رساندن وریا

شکستگی خفیف بینی وریا غفوری در تمرین استقلال نگرانی هایی را در پست این بازیکن به وجود آورده است اما پزشکان باشگاه استقلال کوشش می نمایند این بازیکن ارزشمند را به بازی مقابل تراکتورسازی که عصر آدینه در تبریز برگزار می گردد برسانند. به همین دلیل گاردی برای محافظت از بینی وریا تهیه شده تا این بازیکن بتواند مانند هفته های قبل در پست هافبک یا همان گوش راست به میدان برود.

البته آزمایش نهایی درباره اینکه شفرمی تواند ازبهترین بازیکن این روزهای استقلال استفاده کند قراراست یک روزمانده به بازی انجام گردد. بدون شک اگروریا به هنگام دویدن با مشکل روبرو نگردد وبتواند این وضعیت را تحمل کند، درترکیب استقلال قرارخواهد گرفت با وجود این ابهام ها اما قطع به یقین این بازیکن با استقلال راهی تبریزخواهد شد و بعید است که دراین شرایط که استقلال برای رسیدن به صدرجدول کوشش می نماید شاهد غیبت وریا درترکیب آبی ها باشیم. -

چنانچه وریا به هردلیل به این بازی نرسد، به احتمال بسیار، روح الله باقری یا اللهیارصیادمنش درپست گوش راست استقلال به میدان خواهد رفت. آنچه مسلم است وریا ازاین پس به عنوان گوش راست دراستقلال ایفای نقش می نماید و این پژمان منتظری است که به عنوان دفاع راست برای استقلال به میدان خواهد رفت.

10-210

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12590

به "وریا با گارد مخصوص مقابل تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وریا با گارد مخصوص مقابل تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید