وضعیت عجیب دمبله، آیا این یک رکورد در مصدومیت است؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، مصدومیت دوباره عثمانه دمبله عصبانیت مطبوعات کاتالونیا را هم به همراه داشت، تا جایی که درباره او نوشتند این بازیکن از شیشه ساخته شده است.

وضعیت عجیب دمبله، آیا این یک رکورد در مصدومیت است؟

آخرین مصدومیت او در این تیم تا اینجای کار نیم ساعت پیش از بازی تیمش مقابل ختافه اعلام شد و با احتساب این مصدومیت تعداد دفعاتی که او از زمان پیوستن به بارسا مصدوم شده به 8 بار رسید.

در فصل جاری او بیشتر بازی ها را به خاطر مصدومیت همسترینگ از دست داده است و اولین بار هم در بازی اول فصل مقابل بیلبائو از این ناحیه دچار مصدومیت شد. اما در ادامه ساق پایش هم مشکل پیدا کرد.

اما اولین مصدومیت او در لباس بارسا مهم ترین و شدیدترین آن ها بود که در واقع برای این بازیکن شروع مصدومیت های عضلانی بود. او آن موقع مجبور به جراحی و دوری 3 ماهه از میادین شد.

بعد از 106 روز و از دست دادن 20 بازی او بازگشت، اما دوباره سریع مصدوم شد و عضله اش آسیب دید و 15 روز بعد برای مدت یک ماه مصدوم شد. در ماه فوریه کارش را شروع کرد و داشت فرمش را پیدا می کرد، اما در هفته آخر فصل مچ پایش آسیب دید، اما این مصدومیت جدی نبود و او توانست راهی جام جهانی گردد.

در ادامه او باز هم مصدومیت هایی داشت، تا جایی که بارسا تصمیم به فروشش گرفت و در تابستان کوشش بر این بود تا او را با نیمار معاوضه نمایند که این اتفاق نیفتاد و حالا مصدومیت دوباره او عصبانیت اعضای کادرفنی، طرفداران و مطبوعات را به همراه داشته است.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48325

به "وضعیت عجیب دمبله، آیا این یک رکورد در مصدومیت است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وضعیت عجیب دمبله، آیا این یک رکورد در مصدومیت است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید