وعده عجیب شهردار مشهد برای نصب مجسمه های بازیکنان پدیده!

به گزارش مجله سرگرمی، ساخت مجسمه بازیکنان فوتبال به دلیل کسب سهمیه آسیایی یا حتی قهرمانی در آسیا از عجایب این روزگار است.

وعده عجیب شهردار مشهد برای نصب مجسمه های بازیکنان پدیده!

شهردار مشهد در پیشنهادی تعجب برانگیز وعده ساخت مجسمه بازیکنان پدیده برای نصب در خیابان های مشهد را در صورت کسب سهمیه آسیایی داد. شهردار مشهد که چند ماهی است با رأی شورای شهر به عنوان سکان دار کلانشهر مشهد انتخاب شده سه شنبه شب در دیدار با اعضای تیم فوتبال پدیده در سخنانی تعجب برانگیز وعده داد در صورت کسب سهمیه آسیایی مجسمه بازیکنان این تیم ساخته و در بوستان ها و میادین مشهد نصب می گردد. کلایی گفت: ما در حوزه شهرداری می توانیم دو قول بدهیم ابتدا اینکه در صورت هر برد در بازی های باقی مانده به بازیکنان و کادر فنی تیم یک پاداش و در صورت صعود به مسابقات جام باشگاه های آسیا هم پاداش ویژه ای در نظر گرفته خواهد شد. همچنین پیشنهاد می کنم در صورت صعود تیم پدیده به آسیا مجسمه های بازیکنان این تیم ساخته و در میادین و بوستان های شهر به عنوان اولین تیم مشهدی صعودنماینده به آسیا نصب گردد.

شهناز رمارم عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد در همین رابطه می گوید: اگر بازیکنان پدیده بتوانند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب نمایند اتفاق تاریخی برای مشهد رقم خورده که بسیار ارزشمند است. این اقدام می تواند با نصب نمادی از بازیکنان و تیم پدیده و نصب آن در شهر به یادگار بماند اما اینکه بخواهیم مجسمه تک تک بازیکنان این تیم را ساخته و در شهر نصب کنیم اقدام معقولی نیست. شورای شهر و شهرداری از تیم پدیده برای کسب پیروزیت های بیشتر حمایت می نمایند و ما هم همراهی با پیشنهاد منطقی در این حوزه را خواهیم داشت. عضو شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص لزوم تصویب ساخت و نصب مجسمه بازیکنان پدیده در صورت کسب سهمیه آسیایی در شورای شهر مشهد شرح می دهد: شهرداری می تواند برای این اقدام لایحه ای را به شورا ارسال نموده و در صورت تأیید در کمیسیون و صحن علنی شورا اجرایی گردد. این وعده در حالی داده شد که مشهد بیشترین و پرافتخارترین داوران فوتبال را دارد که در آسیا و حتی دنیا پیروز بودند اما تا به حال چنین اقدامی در خصوص آنها صورت نگرفته. ضمناً ساخت مجسمه بازیکنان فوتبال به دلیل کسب سهمیه آسیایی یا حتی قهرمانی در آسیا از عجایب این روزگار است.

320-9

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19963

به "وعده عجیب شهردار مشهد برای نصب مجسمه های بازیکنان پدیده!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده عجیب شهردار مشهد برای نصب مجسمه های بازیکنان پدیده!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید