پذیرایی از 7 میلیون نفر روز مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان

به گزارش مجله سرگرمی، تهران - خبرنگاران - مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: پذیرش مسافران نوروزی در مراکز اسکان فرهنگیان سراسر کشور تا خاتمه ششم فروردین ماه، 7 میلیون و 22 هزار و 917 نفر روز بوده است.

پذیرایی از 7 میلیون نفر روز مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی آموزش و پرورش، گودرز کریمی فر گفت: تاکنون 2 میلیون و 473 هزار و 200 نفر در قالب 686 هزار و 993 خانوار در این مراکز اسکان یافته اند.

وی یادآورشد: بیشترین آمار پذیرش به ترتیب فراوانی به استان های اصفهان، فارس، خراسان رضوی، هرمزگان و خوزستان اختصاص دارد.

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: ستاد اسکان فرهنگیان در نوروز 1398 با شعار کیفیت مطلوب، امنیت پایدار و مسافرت ارزان در قالب 697 پایگاه با 366 مرکز رفاهی مجهز با امکانات کامل، 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان، 300 اردوگاه تفریحی همچنین 10 هزار و 664 مدرسه، پذیرای مسافران است.

** اجرای طرح نماد در مدارس در سال 98 ادامه می یابد

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: اداره مراقبت از آسیب های اجتماعی به بخش مشاوره معاونت پرورشی و فرهنگی منتقل شده است و اجرای طرح نماد با قوت بیشتری در امسال ادامه می یابد.

علیرضا کاظمی گفت: با هم افزایی در این بخش همت می کنیم شاهد کاهش آسیب های اجتماعی و حرکت های عالمانه تری در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سطح آموزش و پرورش باشیم.

وی ادامه داد: در سال 98 رویکردی مبتنی بر حرکت به سمت مدرسه محوری در پیش می گیریم و فعالیت های مدرسه محور را بر اساس سیاست های وزارت آموزش و پرورش دنبال می کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش توضیح داد: همچنین کوشش می کنیم فعالیت های تربیتی را به درون مدارس ببریم و در حوزه ستاد هم بر سیاست گذاری برای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز تمرکز خواهیم کرد.

علمی**1883**1535

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17471

به "پذیرایی از 7 میلیون نفر روز مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرایی از 7 میلیون نفر روز مسافر در مراکز اسکان فرهنگیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید