پیروزی استقلال مقابل راکا اسپورت برزیل با دبل تبریزی

به گزارش مجله سرگرمی، استقلال در دیداری تدارکاتی مقابل یک تیم برزیلی به پیروزی رسید.

پیروزی استقلال مقابل راکا اسپورت برزیل با دبل تبریزی

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در ادامه اردوی تدارکاتی اش در آنتالیای ترکیه امروز (یکشنبه) به مصاف راکا اسپورت برزیل رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی 2 بر یک استقلال به انتها رسید. هر دو گل استقلال را مرتضی تبریزی به ثمر رساند.

استقلال در نیمه نخست بازی رجحان نسبت به حریف برزیلی خود به نمایش گذاشت و در همان دقایق ابتدایی توسط مرتضی تبریزی به گل رسید. در ادامه دو تیم حملاتی داشتند که استقلال در دقیقه 34 توسط مرتضی تبریزی به گل رسید که داور بازی این گل را آفساید اظهار داشت. در حالی که بازی متعادل دنبال می شد، راکا اسپورت توانست با یک شوت از بیرون محوطه جریمه، گل تساوی را در دقیقه 41 به ثمر برساند تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به انتها برسد.

ابتدای نیمه دوم پایاپای پیگیری شد تا این که در دقیقه 63، بازیکنان راکا اسپورت روی محسن کریمی مرتکب خطای پنالتی شدند و تبریزی این پنالتی را به گل تبدیل کرد و بازی را 2 بر یک به سود استقلال کرد. در ادامه دو تیم چند موقعیت نصفه و نیمه داشتند اما در زدن ضربات نهایی ناکام بودند تا بازی در نهایت با برد 2 بر یک استقلال به انتها برسد.

ترکیب استقلال: مهدی رحمتی (حسین حسینی 46)، محمد دانشگر، شاهین طاهرخانی(آرمین سهرابیان 46)، میثم تیموری، فرشاد محمدی مهر (خسرو حیدری 46)، فرشید باقری(رضا کریمی 46)، رضا آذری (زکریا مرادی 58)، داریوش شجاعیان، محسن کریمی (معراج پورتقی 68)، مرتضی تبریزی و فرشید اسماعیلی.

خبرنگار: محمدامین شهسواری

دبیر: علی غفار

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10767

به "پیروزی استقلال مقابل راکا اسپورت برزیل با دبل تبریزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی استقلال مقابل راکا اسپورت برزیل با دبل تبریزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید