کاپیتان لیورپول:دیدار سیتی و لستر را به امید معجزه می بینیم

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- جردن هندرسون کاپیتان تیم لیورپول می گوید قرمزهای آنفیلد دیدار امروز تیم های منچسترسیتی و لسترسیتی را با دعا برای رخ دادن یک معجزه تماشا خواهند کرد.

کاپیتان لیورپول:دیدار سیتی و لستر را به امید معجزه می بینیم

به گزارش خبرنگاران، شبکه ای اس پی ان روز دوشنبه نوشت: تیم شهر مرسی ساید که آخرین جام قهرمانی خود را در لیگ برتر جزیره را در سال 1990 بالای سر برده است با 2 امتیاز اختلاف و یک بازی کمتر نسبت به سیتی در صندلی دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس واقع شده است.

تساوی یا پیروزی لستر که در شروع فصل و پیش از روی کار آمدن برندن راجرز منچسترسیتی را شکست داده بود، سرنوشت قهرمانی را در دستان لیورپول قرار خواهد داد.

در این بین، هندرسون با اشاره به این موضوع گفت: بچه ها (لستر) امروز بازی می نمایند و البته برای معجزه دعا می کنیم؛ اطمینان دارم که تیم بزرگ لسترسیتی هرچه در توان دارد انجام می دهد. آیا به برندن (راجرز) پیغام می دهم؟ نه، شاید هم نظرم عوض شد.

وی ادامه داد: منچسترسیتی تیم بزرگی است اما ما هم بزرگ هستیم و هر تیمی که استحقاق داشته باشد قهرمان می گردد. بیش از این کاری از دستمان بر نمی آمد و بنابراین هیچ حسرتی نخواهیم داشت؛ آخرین بازی را با تمام توان در آنفیلد برگزار می کنیم و برای رخ دادن یک معجزه دست به دعا می شویم.

امیدهای لیورپول برای فتح دوگانه هفته گذشته و پس از متحمل شدن شکست 3 بر صفر مقابل بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان رنگ باخت.

هندرسون اما معتقد است آنها می توانند از عملکرد خود در نیوکمپ به عنوان منبع الهامی برای بازی برگشت در آنفیلد بهره ببرند.

وی در این باره تاکید نمود: ما احمق نیستیم و می دانیم مسئولیت سختی در انتظارمان است و علاوه بر این می دانیم که همه انتظار دارند که بارسا به فینال برسد. بدیهی است از نتیجه ای که در نیوکمپ رقم خورد خشنود نیستیم اما همچنان ایمان داریم که می توانیم از آن بازی به عنوان منبع الهام استفاده کنیم.

ورزشی**3991**1067**

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22444

به "کاپیتان لیورپول:دیدار سیتی و لستر را به امید معجزه می بینیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپیتان لیورپول:دیدار سیتی و لستر را به امید معجزه می بینیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید