کلاهبرداری میلیاردی با ترفند وام کم بهره در هرمزگان

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر افتخاری گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان بندرعباسی مبنی بر کلاهبرداری به بهانه وام، موضوع در دستور کارآگاهان این پلیس نهاده شد.

کلاهبرداری میلیاردی با ترفند وام کم بهره در هرمزگان

وی اضافه نمود: در تحقیقات اجرا شده تعیین شد فردی ناشناس با درج آگهی وام کم بهره در سایت دیوار اقدام به فریب شاکی پرونده کرده و مبلغ 2 میلیارد ریال از وی کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فتا استان اعلام نمود: در آنالیز اولیه تعیین شد متهم از هویت دیگران برای کلاهبرداری استفاده کرده است که با انجام اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی متهم دریکی از استان های همجوار شناسایی شد.

افتخاری ادامه داد: با کسب نیابت قضائی ، اکیپی از مأموران پلیس فتا به استان مربوطه اعزام و متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی اظهارداشت: در بازجویی به عمل آمده، متهم در ابتدا منکر بزه انتسابی شد ولی با روبه رو شدن با مستندات و مدارک جمع آوری شده لب به اعتراف گشوده و بیان داشت با درج آگهی وام در شهرهای مختلف کشور اقدام به فریب افراد کرده و از آن ها کلاهبرداری کرده است.

این مسئول انتظامی بابیان اینکه درصورتی که شهروندان با این شگرد از آن ها کلاهبرداری شده است برای شکایت به پلیس فتا محل زندگی خود مراجعه کنند، گفت: برای دریافت وام و تسهیلات بانکی حتماً به بانک و مراکزی که دارای اعتبار می باشند مراجعه کنید و به راحتی به افراد در فضای مجازی اعتماد نکنید.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9927

به "کلاهبرداری میلیاردی با ترفند وام کم بهره در هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلاهبرداری میلیاردی با ترفند وام کم بهره در هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید