گرشاسبی رد شد، مصطفوی تأیید!

به گزارش مجله سرگرمی، نکته جالب درباره آنالیز صلاحیت ها این است که داریوش مصطفوی که گفته می شد به طور مادام العمر از فعالیت های فوتبالی محروم شده بود، تأیید صلاحیت شده است اما صلاحیت حمیدرضا گرشاسبی تأیید نشده است.

گرشاسبی رد شد، مصطفوی تأیید!

معیارهای عجیب ای اف سی برای آنالیز صلاحیت

کمیته های بدوی و استیناف صدور مجوز حرفه ای، ساز و کار جدیدی است که با هماهنگی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون های تابعه در کشورهای آسیایی شکل می گیرد تا همه باشگاه ها به وسیله این دو کمیته مجوز حرفه ای خود را دریافت نمایند.

اعضای این دو کمیته باید از مدیرانی باشند که از حسن سابقه در فوتبال کشورشان و آسیا برخوردار بوده و در حال حاضر وابستگی به هیچ باشگاهی نداشته باشند. این دو کمیته با آنالیز اسناد اقتصادی، اساسنامه ها و امکانات سخت افزاری باشگاه ها مجوز حرفه ای باشگاه ها را صادر و آن را در اختیار AFC قرار می دهند.

رضا درویش به عنوان عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال، حمیدرضا گرشاسبی به عنوان عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال، سعید عباسی به عنوان عضو کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال، عبدالحسین حسنی به عنوان عضو حقوقی کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال، محمد مهدی برادران به عنوان عضو کمیته اقتصادی بدوی صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ فوتبال و سهیل مهدی به عنوان رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای منصوب شدند. صلاحیت تمامی این مدیران پس از معرفی فدراسیون فوتبال، توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا به تایید رسید.

مهر در گزارشی اختصاصی اعلام نموده که برای تشکیل کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای، فدراسیون نام سه تن از مدیران با سابقه فوتبال ایران را به AFC معرفی کرد که داریوش مصطفوی و سید کاظم اولیایی با تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا به ترتیب به عنوان رییس و عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای انتخاب شدند.

صلاحیت سومین گزینه یعنی حمیدرضا گرشاسبی که از مدیران با سابقه فوتبال ایران که سابقه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را دارد و از مدیران باسابقه فدراسیون فوتبال است، از سوی AFC تایید نشد تا این کمیته فعلاً با دو عضو تشکیل گردد.

پس از معرفی فردی جایگزین و تایید AFC، سومین عضو این کمیته تعیین خواهد شد تا کمیته استیناف صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها نیز تکمیل گردد.

سهیل مهدی، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ درباره این رد و تأیید صلاحیت ها اظهار بی اطلاعی می نماید و می گوید: تا کنون نامه ای در این رابطه دریافت ننموده ام و شاید این نامه به بخش بین الملل فدراسیون فوتبال رسیده باشد یا شاید این خبر از اساس اشتباه باشد. رد صلاحیت یکی از اعضا عجیب و بی سابقه است چون ما تمام معیارهای لازم را رعایت نموده ایم.

از مهدی درباره معیارهای ای اف سی در آنالیز صلاحیت اعضای کمیته ها می پرسیم که او در این رابطه شرحی ارائه نمی دهد و می گوید: باید در این رابطه پرس و جو کنم.

نکته جالب درباره آنالیز این صلاحیت ها از سوی ای اف سی این است که داریوش مصطفوی که گفته می شد، سال ها پیش به دنبال تخلفی به طور مادام العمر از فعالیت های فوتبالی محروم شده بود، تأیید صلاحیت شده است اما صلاحیت حمیدرضا گرشاسبی تأیید نشده است. همین موضوع باعث می گردد که معیارهای ای اف سی در آنالیز صلاحیت اعضا، عجیب به نظر برسد. به خصوص که سهیل مهدی مدعی است تمامی معیارهایی که مدنظر ای اف سی بوده، از سوی فدراسیون رعایت شده است!

معیارهای کنفدراسیون فوتبال آسیا در آنالیز این صلاحیت ها بدون شک موارد گسترده ای را شامل می شده که شرح درباره این معیارها و شفاف شدن ابعاد آنالیز این صلاحیت ها می تواند زوایای این موضوع را روشن تر کند.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33384

به "گرشاسبی رد شد، مصطفوی تأیید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرشاسبی رد شد، مصطفوی تأیید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید