11 مقصد فوق العاده که شما توریست دیگری در آنجا نخواهید دید

به گزارش مجله سرگرمی، گاهی اوقات افراد به تعطیلات می روند تا ساعات خوشی را در کنار دوستان یا خانواده خود سپری نمایند، اما مواقعی هم وجود دارد که بسیاری دوست دارند یک تابستان خوب را تنهایی و در محلی به دور از هیاهو و ازدحام جمعیت تجربه نمایند. اگر شما هم در این موقعیت هستید و به دنبال یک گوشه دنج و ساکت می گشت این مقاله خبرنگاران را از دست ندهید. 11 مکان تفریحی زیبا، خصوصی و آرام را به شما معرفی خواهیم کرد که در آنها فقط استراحت کنید و تعطیلاتی به یاد ماندنی داشته باشید.

11 مقصد فوق العاده که شما توریست دیگری در آنجا نخواهید دید

1.جزیره خصوصی فری گیت، سیشل، شرق آفریقا

جزیره ای که خانه هفت ساحل، 2200 لاک پشت غول پیکر الدبرا و بیش از 100 گونه از پرندگان گرمسیری است. در واقع این جزیره رویای دوست داران طبیعت است و با داشتن 16 استخر خصوصی در محل های اقامت و یک فضای کاملاً آرام یک انتخاب مناسب برای داشتن تعطیلاتی به یادماندنی خواهد بود.

2. تفرجگاه Calistoga Ranch، کالیفرنیا

تفرجگاهی 157 هکتاری که در میان یک تنگه در بالای دره ناپا مخفی شده است و از مهمانان خود در خانه هایی به شکل کلبه پذیرایی می نماید. مهمانان می توانند روز خود را با پیاده روی در طبیعت زیبای این منطقه شروع نمایند و با قدم زدن در تاکستان های اطراف از اقامت خود لذت ببرند.

3. کلبه Blancaneaux، بلیز

این کلبه در دهه 80 و اوایل دهه 90 یک مقصد خصوصی برای کارگردان مشهور فرانسوی فرانسیس فورد کاپولا و خانواده اش بوده است، اما امروز این تفریحگاه با 20 اتاق، آبشار و مسیرهای پیاده روی زیبا برای استفاده عموم است.

4.Constance Moofushi، مالدیو

Constance Moofushi که در جزیره خصوصی خود واقع شده است این امکان را برای مهمانانش فراهم می نماید که یا یک ویلا در کنار ساحل را انتخاب نمایند یا یک ویلا که درست بالای آب های اقیانوس هند قرار گرفته است.

5. هتل Las Alamandas، مکزیک

هرکدام از سوئیت های رنگارنگ هتل Alamandas با یک تراس شخصی، آب گرم و میز غذاخوری در فضای باز تجهیز شده است.

6.Amanoi، ویتنام

ویلا و خانه تابستانی Amanoi که در میان تپه های سرسبز واقع شده اند، هردو امکان مشاهده مناظر زیبایی از پارک ملی Nui Chua و آب های دریای شرق و خلیج Vinh Hy را برای مهمانانش فراهم می نمایند. بعضی از محل های اقامت هم با استخر خصوصی و عرشه های چوبی تجهیز شده اند.

7.Clayoquot Wilderness، کانادا

تفرجگاهی که در نزدیکی یک روستای دور افتاده به نام Tofino در کانادا واقع شده است. Clayoquot Wilderness از مهمانان خود در چادرهایی با امکانات فوق العاده و چشم اندازهایی باورنکردنی پذیرایی می نماید.

8.تفرجگاه Vana Belle، تایلند

تفرجگاهی که درست در کنار خلیج تایلند واقع شده است و این امکان را برای مهمانانش فراهم می نماید که به یک ساحل آرام و دنج و مناظر خیره نماینده از اقیانوس دسترسی داشته باشند و بدون توجه به نوع سوئیت یا ویلای خود از استخر خصوصی هم بهره ببرند.

9.هتل ساحلیJakes Treasure، جامایکا

نکته قابل توجه در خصوص این هتل این است که هیچکدام از اتاق های آن مجهز به امکاناتی نظیر خدمات تلفن، کابل یا اینترنت نیستند. اما اگر به دنبال راههایی برای گذراندن وقت با دوستان و خانواده هستید انواع سرگرمی ها در آن یافت می گردد ازجمله آشپزی، نقاشی و یوگا.

10.هتل Nayara، کاستاریکا

هتل نایارا (Nayara) که با تم آتشفشان Arenal در کاستاریکا طراحی شده است، به مهمانانش تجربه همه جانبه جنگل بارانی را پیشکش می نماید. هر سوییت، ویلا یا خانه که در این مجموعه اجاره کنید دارای یک بالکن خصوصی و یک باغچه کوچک هم است.

11.Secret Bay، هند غربی

یکی از رمانتیک ترین مقاصدی که در جهان پیدا خواهید کرد Secret Bay است که در جنگل ساحلی در جزیره هند غربی در دومنیکن واقع شده است. در این تفرجگاه ویلاها و خانه های ییلاقی به گونه ای قرار گرفته اند که مهمانان می توانند خاطر جمع باشند دارای بیشترین حریم خصوصی هستند.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: کجارو / housebeautiful.com
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48402

به "11 مقصد فوق العاده که شما توریست دیگری در آنجا نخواهید دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 مقصد فوق العاده که شما توریست دیگری در آنجا نخواهید دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید