360 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان خرید تضمینی می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/لرستان معاون مالی استاندار لرستان گفت: 360 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در سال زراعی جاری خرید تضمینی می گردد.

360 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان خرید تضمینی می گردد

دکتر عبدالهی امروز یازدهم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 360 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در سال زراعی جاری خرید تضمینی خواهد شد. این میزان محصول حدود 65 درصد مصرف داخل استان و 35 درصد مازاد مصرف را شامل می گردد.

وی با تاکید بر انجام هماهنگی های لازم و بدون مشکل برای خرید تضمینی گندم کشاورزان گفت: اگر چه شرایط نسبت به گذشته بهتر شده است اما باید به سمتی برویم که با فراهم آوردن امکانات لازم فرایند اجرایی در خرید گندم کشاورزان نسبت به گذشته بهبود یابد.

عبدالهی اضافه نمود: برای این منظور 50 مرکز خرید پیش بینی شده تا محصولات کشاورزی(گندم و دانه های روغنی) در سطح استان به نحو مطلوب خریداری گردد.

وی بر آماده بودن تمامی امکانات و شرایط لازم در این مراکز تاکید نمود و اضافه نمود: تیم کنترل نظارت مثل سال های گذشته تشکیل خواهد شد.

معاون امور مالی استانداری لرستان بر لزوم استاندارد سازی باسکول های مراکز خرید توسط اداره کل غله استان تاکید نمود و گفت: همچنین ضروری است 1500 دستگاه کمباینی که در سطح استان محصولات کشاورزی را برداشت می نمایند از استاندارد لازم برخوردار باشند.

وی بر تأمین سوخت ماشین آلات کشاورزی، هماهنگی با پلیس راه برای جابجایی ماشین آلات، تأمین وسایل حمل و نقل با همکاری اداره کل راهداری استان و آمادگی بانک کشاورزی برای تامین منابع مورد احتیاج تاکید نمود.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 87915

به "360 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان خرید تضمینی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "360 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان خرید تضمینی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید