شمشیربازی

تشکیل پرونده سلامت برای248 ورزشکار اعزامی به اینچئون و نانجینگ

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون پزشکی ورزشی، دکتر لطفعلی پورکاظمی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام این خبر، اظهارداشت: فدراسیون پزشکی ورزشی همان طور که در سال های گذشته نقش خود را در آماده سازی کاروان های اعزامی ورزش ایران به رویدادهای...

24 اردیبهشت 1401

استراحت اجباری برای مجتبی عابدینی

جام جهانی شمشیربازی اسپانیا به خاتمه رسید و ملی پوشان به ایران برگشتند تا برای جایزه بزرگ روسیه آماده شوند. البته گویا تغییری در ترکیب تیم ملی رخ دهد و مجتبی عابدینی نتواند در مسابقه بعدی تیم ملی را همراهی کند.

17 اردیبهشت 1401

باقرزاده: تاثیر نایب قهرمانی شمشیربازان درآینده تعیین می گردد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران که با راهنمایی پیمان فخری در جام جهانی ایتالیا شرکت نموده بود، شامگاه یکشنبه در فینال بخش تیمی این رقابت ها مقابل کره جنوبی با نتیجه 45 به 28 بازنده شد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

17 اردیبهشت 1401

حضور رئیس فدراسیون شمشیربازی در اجلاس آسیایی

به گزارش خبرنگاران، اجلاس کنفدراسیون شمشیربازی آسیا طی روزهای شنبه و یکشنبه و در حاشیه رقابت های قهرمانی آسیا به میزبانی تایلند برگزار می گردد.

17 اردیبهشت 1401

پایان کار کاروان ایران در بازی های آسیایی، عنوان پنجمی با 21 مدال طلا

به گزارش خبرنگاران، هفدهمین دوره بازیهای آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره جنوبی آغاز شد و امروز شنبه 12 مهرماه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود خاتمه خواهد داد. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند....

17 اردیبهشت 1401

صعود عابدینی و پاکدامن به جمع 32 شمشیرباز پایانی

در ادامه مسابقات جهانی شمشیربازی در لهستان دو نماینده کشورمان با فزونی برابر شمشیربازان روسیه و کانادا به مرحله بعدی صعود کردند.

17 اردیبهشت 1401

چهار شمشیرباز ایران راهی جدول 64 نفره شدند

به گزارش خبرنگاران، رقابت های شمشیربازی جام جهانی اسلحه سابر از روز گذشته با حضور 202 شمشیرباز در ورشو لهستان شروع شد. در مرحله مقدماتی این رقابت ها مجتبی عابدینی با پنج پیروزی و یک باخت راهی مرحله حذفی شد. عابدینی در این مرحله حریفی از آمریکا را شکست داد...

17 اردیبهشت 1401

حذف نگین کافی در مرحله مقدماتی شمشیربازی زون آسیا و انتخابی المپیک

نماینده فلوره بانوان کشورمان و در مرحله مقدماتی شمشیربازی زون آسیا و انتخابی المپیک در ازبکستان با شکست مقابل همه حریفان خود، حذف شد.

17 اردیبهشت 1401

صعود تنیس روی میز به گروه A فدراسیون های المپیکی جهان

تنیس روی میز به گروه A فدراسیون های المپیکی در جهان اضافه شد.

17 اردیبهشت 1401

سالن افراسیابی میزبان جام جهانی شمشیربازی تهران

مسابقات جام جهانی شمشیر بازی کلاسA جوانان به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

17 اردیبهشت 1401
تعداد: (186)