برانکو: آنقدر زودباور نیستیم که از حالا بگوییم قهرمانیم

به گزارش مجله سرگرمی، ا تجربه از دست دادن قهرمانی را داریم و به همین دلیل کاملا عاقل و هوشیار خواهیم بود. تا زمانی که دست مان روی جام نباشد و جام را بالای سر نبریم، از قهرمانی خودمان اطمینان نداریم.

برانکو: آنقدر زودباور نیستیم که از حالا بگوییم قهرمانیم

برانکو: آنقدر زودباور نیستیم که از حالا بگوییم قهرمانیم

درست است که پرسپولیس با پیروزی خانگی برابر سپاهان خیالش از قهرمانی راحت می شد اما آنقدر خوش شانس بود که بقیه نتایج این هفته هم به سود این تیم بخورد. حالا قرمزها با تیم دوم که سپاهان است، 5 امتیاز فاصله دارند و با استقلال رده سومی 6 امتیاز اما این دلیل نمی گردد که برانکو و بازیکنانش از حالا خود را قهرمان و کار را تمام شده بدانند.

موضوعی که اتفاقا آقای سرمربی هم حواسش به آن هست و وقتی بعد از شکست استقلال در مشهد همه پرسپولیس را قهرمان زودهنگام لیگ برتر معرفی کردند، گفت: ما شانس اول قهرمانی هستیم اما 3 بازی سخت داریم و باید برای قهرمانی 5 امتیاز بگیریم. ما آنقدر زودباور نیستیم که فکر کنیم کار تمام شده و بازی های باقی مانده را آسان بگیریم. ما دو بازی خارج از خانه و در کل سه بازی سخت داریم و اگر سهل انگاری کنیم، ممکن است فاجعه رخ بدهد. ما تجربه از دست دادن قهرمانی را داریم و به همین دلیل کاملا عاقل و هوشیار خواهیم بود. تا زمانی که دست مان روی جام نباشد و جام را بالای سر نبریم، از قهرمانی خودمان اطمینان نداریم.

در ادامه، سرمربی پرسپولیس به فشردگی بازی ها اشاره نموده و از خستگی بازیکنانش گفته است: خیلی خسته هستیم اما مسائل را تحمل می کنیم و به راه مان ادامه می دهیم. این هفته هم برای یک بازی خوب و یک برد خوب به تبریز می رویم. به شهری می رویم که همواره شور و حال زیادی برای فوتبال در آن وجود دارد و طرفداران مشتاق و تیم بزرگی انتظار مان را می کشند. پس با نهایت احترام وارد این مسابقه می شویم اما فقط دنبال کسب سه امتیاز و پیروزی هستیم تا یک قدم به قهرمانی نزدیک تر شویم.

در خاتمه، برانکو وقتی خبر برکناری سرمربی استقلال را شنیده، این طور واکنش نشان داده است: برای آقای شفر هر جا که هست، آرزوی موفقیت دارم.

11 - 300

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21331

به "برانکو: آنقدر زودباور نیستیم که از حالا بگوییم قهرمانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو: آنقدر زودباور نیستیم که از حالا بگوییم قهرمانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید