آنالیز موضوع سیل در کمیسیون کشاورزی مجلس

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی کمیسیون کشاورزی از آنالیز عملکرد کمیسیون کشاورزی در سال 97 و تصمیم گیری درباره سیل های اخیر در کمیسون کشاورزی اطلاع داد.

آنالیز موضوع سیل در کمیسیون کشاورزی مجلس

نورمحمد تربتی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران در تشریح جلسه امروز (یکشنبه) کمیسیون کشاورزی گفت: یکی از موضوعات جلسه امروز آنالیز عملکرد کمیسیون در سال 97 بود. قرار بر این شد که کمیسیون کشاورزی در سال 98 در بُعد قانون گذاری بهتر عمل نموده و با توجه به اختیاراتی که دارد به این امر مبادرت ورزد. مجلس و کمیسیون در بعد قانونگذاری اما خوب عمل می نمایند. مثلاً کمیسیون کشاورزی لایحه حفاظت از خاک یا هوای پاک را نوشته است.

سخنگوی کمیسیون کشاورزی با اشاره به شعار رونق فراوری و اهمیت آن گفت: آنالیز و چگونگی عمل به این شعار موضوع بعدی مورد بحث در جلسه امروز بود. عمده ترین و بااهمیت ترین فراوریات در ایران فراوریات کشاورزی هستند. علت این اهمیت نیز احتیاج مبرم جمعیت انسانی به این منابع است. قرار بر این شد که کمیسیون کشاورزی هر چه سریع تر راهکارهای رونق فراوری در زمینه کشاورزی را احصاء و با توجه به اختیاراتش پیگیری کند.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس واقعی کردن قیمت ها را از راهکارهای رونق فراوری دانست و گفت: حمایت و ارائه تسهیلات به کشاورزان نیز از دیگر راهکارهای رونق فراوری است. در جلسه امروز در خصوص سیل هم صحبت کردیم. در خصوص سیل تصمیم بر این شد که کمیسیون گروه هایی را تشکیل داده و مسائل را از نزدیک ببیند تا احتیاجها و امکانات قابل پیگیری در جهت حمایت از سیل زدگان در ارتباط با دولت را به صورت قوی تر پیگیری کند.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18312

به "آنالیز موضوع سیل در کمیسیون کشاورزی مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز موضوع سیل در کمیسیون کشاورزی مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید