توزیع 64هزار کارت سوخت جامانده در پست، آخرین آمار ثبت نام متقاضیان کارت سوخت

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با اشاره به توزیع کارت های سوخت که در شرکت پست مانده است، گفت: کارت سوخت 64 هزار خودرویی که طی سال های 93 تاکنون شماره گذاری شده و در شرکت پست جا مانده بود تاکنون توزیع شده و این فرآیند ادامه دارد.

توزیع 64هزار کارت سوخت جامانده در پست، آخرین آمار ثبت نام متقاضیان کارت سوخت

زیبا اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگاران، از ثبت نام حدود سه میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت اطلاع داد و اضافه کرد: بیش از دو میلیون و 400 هزار نفر به صورت غیرحضوری و بیش از 500 هزار نفر به صورت حضوری برای دریافت کارت سوخت المثنی ثبت نام موفق داشته اند. البته از این تعداد، 260 هزار نفر صاحب کارت سوخت بودند اما کارت سوخت آن ها در شرکت پست جا مانده بود که برایشان ارسال خواهد شد.

وی با بیان این که طی سال های 93 تاکنون 924 هزار خودرو شماره گذاری شده اند، اظهار کرد: تاکنون کارت سوخت بیش از 64 هزار نفر از مالکان خودروی نوشماره توسط شرکت پست به آن ها ارسال شده است.

سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از ابطال 37 هزار کارت سوخت از زمان شروع فرآیند ثبت نام برای دریافت کارت سوخت المثنی تاکنون خبرداد و گفت: 37 هزار کارت سوخت مالکانی که کارت سوخت داشتند اما برای ثبت نام اقدام کردند و کارت سوخت شان در استان سیستان و بلوچستان برای سوخت گیری استفاده می شده، ابطال شد.

بر اساس این گزارش، فرآیند ثبت نام کارت سوخت المثنی از سوم اذرماه شروع شده و تا یکم دی ماه ادامه یافت. در این راستا مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت بودند می توانستند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #4 و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس 10+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه نمایند.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 9020

به "توزیع 64هزار کارت سوخت جامانده در پست، آخرین آمار ثبت نام متقاضیان کارت سوخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع 64هزار کارت سوخت جامانده در پست، آخرین آمار ثبت نام متقاضیان کارت سوخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید