شرح جهرمی درباره صدور قبوض نجومی برای 800 هزار مشترک موبایل

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، از صبح امروز شماری از مشترکان خطوط دائمی همراه اول با پیامک هایی مبنی بر بدهی بیش از مبلغ ودیعه و نیز یک طرفه شدن خط تا دو هفته آینده روبرو شده اند.

شرح جهرمی درباره صدور قبوض نجومی برای 800 هزار مشترک موبایل

میزان بالای بدهی اعلامی موجب شگفتی و نارضایتی این مشترکان شده و آنها را روانه دفاتر خدمات ارتباطی نموده است.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات در توئیتر در این باره نوشت: شاید خیلی از شما هم صبح امروز مثل من از دریافت پیغامک قبوض نجومی همراه اول شوکه شدید.

وی ادامه داد: با پیگیری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همراه اول برای 800 هزار مشترکی که قبض نجومی ارسال شده بود، پیغام عذرخواهی فرستاد و خطوط قطع شده، وصل شدند.

وزیر ارتباطات تاکید نمود: صورتحساب صحیح متعاقباً ارسال می گردد.

گفته می گردد که اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید اپراتور همراه اول منجر به افزایش صورتحساب مشترکان شده است.

رگولاتوری نیز در اطلاعیه ای در پی شکایات متعدد مشترکان در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات 195 مبنی بر صدور قبض های نامتعارف برای مشترکان همراه اول خاطرنشان کرد که این موضوع از سوی رگولاتوری آنالیز و تعیین شد این اتفاق به دلیل نقص فنی و مسائل سامانه صدور صورتحساب اپراتور، اتفاق افتاده است.

بر اساس این اطلاعیه، با پیگیری رگولاتوری اپراتور همراه اول برای برطرف مشکل اقدام نموده و در سریع ترین زمان ممکن قبض های تلفن همراه مشترکین اصلاح می گردد.

بر اساس اعلام رگولاتوری، مشترکان نباید درباره قبض های تلفن همراه نگرانی داشته باشند. اپراتور نیز حق ندارد خطوط این دسته از مشترکان را به دلیل عدم پرداخت قبض یا رد شدن از آستانه های تعریف شده قطع کند.

شب گذشته نیز پیرو افزایش شکایات مردمی در سامانه شکایات 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر کاهش شدید و سراسری کیفیت اینترنت شرکت همراه اول، رگولاتوری در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که موضوع آنالیز و تعیین شد که این موضوع ناشی از مسائلی در مراکز داده این اپراتور بوده که در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته از سوی این اپراتور بخشی از مسائل مرتفع و کیفیت اینترنت تا حدودی بهبود یافته و به زودی به طور کامل مرتفع خواهد شد.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20583

به "شرح جهرمی درباره صدور قبوض نجومی برای 800 هزار مشترک موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح جهرمی درباره صدور قبوض نجومی برای 800 هزار مشترک موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید