حضور پیشکسوتان فوتبال در تمرین تیم امید

به گزارش مجله سرگرمی، تعدادی از پپیشکسوتان فوتبال ایران در آستانه اعزام تیم فوتبال امید ایران به مسابقات نهایی انتخابی المپیک، در تمرین این تیم حضور پیدا کردند.

حضور پیشکسوتان فوتبال در تمرین تیم امید

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، تمرین امروز تیم فوتبال امید ایران در شرایطی از ساعت 11 در زمین شماره 2 کمپ تیم های ملی شروع شد که تعدادی از پیشکسوتان فوتبال ایران در تمرین این تیم حضور پیدا کردند و با بازیکنان و اعضای کادر فنی ملاقات و گفت وگو کردند.

احمدرضا عابدزاده، کریم باقری، مهرداد میناوند و مهدی تارتار نفراتی بودند که امروز در تمرین تیم فوتبال امید حضور پیدا کردند و با حمید استیلی و دستیارانش رضا شاهرودی و علیرضا امامی فر ملاقات و گفت وگو کردند و در سرانجام هم با مربیان عکس یادگاری گرفتند.

ملاقاتهای گروه سوم مرحله نهایی رقابت های قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی بازی های المپیک 2020 توکیو با حضور تیم های المپیک ایران، ازبکستان، کره جنوبی و چین در شهر سونگلا تایلند و در ورزشگاه تینسولانون برگزار می گردد که برنامه این مسابقات به توضیح زیر است:

پنج شنبه 19 دی ساعت 17:15: ایران - ازبکستان

یکشنبه 22 دی ساعت 17:15: ایران - کره جنوبی

چهارشنبه 25 دی ساعت 17:15: ایران - چین

همچنین در مرحله دوم رقابت ها تیم های اول و دوم گروه های سوم و چهارم روز یکشنبه 19 ژانویه در بانکوک به مصاف هم خواهند رفت. سه تیم برتر این پیکارها جواز حضور در بازی های المپیک 2020 توکیو را کسب خواهند کرد.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 65928

به "حضور پیشکسوتان فوتبال در تمرین تیم امید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور پیشکسوتان فوتبال در تمرین تیم امید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید