خبرنگاران دزد مسلح طلافروشی دزفول تحت پیگرد است

به گزارش مجله سرگرمی، دزفول- خبرنگاران- جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به سرقت مسلحانه شامگاه دوشنبه از یک طلافروشی در دزفول گفت: دزد مسلح تحت پیگرد واقع شده است.

خبرنگاران دزد مسلح طلافروشی دزفول تحت پیگرد است

به گزارش خبرنگاران سردار سید محمد صالحی بامداد سه شنبه با بیان اینکه این دزد تحت عنوان خریدار به مغازه مراجعه نموده است، گفت: دزد با استفاده از یک اسلحه کمری به صاحب طلافروشی شلیک و مقادیری طلا سرقت می نماید که متأسفانه در این بزه مالک طلافروشی فوت می نماید.

وی اضافه نمود: پلیس در پی تماس های مردمی با سامانه 110 در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شد و یک قبضه سلاح کلت کمری کشف کرد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان بیان کرد: با توجه به سرنخ های بدست آمده، شناسایی و دستگیری دزد در دستور کار پلیس قرار گرفته است و نیروی انتظامی از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول نیز با تشریح جزییات این سزقت مسلحانه گفت: شامگاه دوشنبه دزدی مسلح با ورود به مغازه طلافروشی در میدان امام خمینی(ره) ورودی کوچه بقعه شاه رکن الدین اقدام به تیراندازی به سمت فروشنده و سرقت مقادیری طلا و جواهرات کرد.

منصور محمدی خباز اضافه نمود: در بازبینی فیلم های دوربین های مدار بسته مغازه تعیین شد فردی پس از ورود به مغازه اقدام به شلیک 2 تیر به صاحب مغازه نموده و پس از آن اقدام به سرقت مقادیری طلا می نماید.

وی گفت: اسلحله دزد، یک قبضه کلت است که مجهز به صدا خفه کن بوده و دزد پس از شلیک به طلافروش اقدام به جمع آوری طلاها و شکستن شیشه در مغازه برای خروج نموده است.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول با بیان اینکه دزد همراه با همدست خود با موتور از صحنه متواری شد، اضافه نمود: متاسفانه فرد مضروب که بوسیله اورژانس به بیمارستان انتقال یافت بدلیل شدت جراحات وارده درگذشت.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 75671

به "خبرنگاران دزد مسلح طلافروشی دزفول تحت پیگرد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دزد مسلح طلافروشی دزفول تحت پیگرد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید