خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران استاندارد است

به گزارش مجله سرگرمی، معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت:خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران دارای استاندارد های ضروری است وبا توجه به افزایش نیرو، نظافت و امنیت در این سکونتگاه های دانشجویی برقرار است.

خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران استاندارد است

حسن به نژاد معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران درباره مسائل خوابگاه متاهلین این دانشگاه گفت:تمامی خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران دارای رتبه 3 و در حال تبدیل شدن به رتبه 1و2 هستند این در حالی است که اکنون با تغییر و تحول در نیروی انسانی ما طبق قانون جدید بازنشستگان شاغل را مرخص نموده و تعدادی نیروی جوان جایگزین آنان نموده ایم.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه به مرور زمان به دلیل بازنشستگی نیروها و همچنین قانون جدید منع استفاده از بازنشستگان با کمبود نیرو روبرو بودیم که ما از دو سال قبل به خصوص در امسال تعداد 20 نیرو به مجموعه معاونت دانشجویی اضافه نمودیم که اکنون دیگر شرایط حاد برای رسیدگی به خوابگاه های دانشجویی نداریم.

به نژاد اضافه نمود: جذب نیرو به طور مستقیم غیر قانونی است و ما باید با مجوز معاونت اقتصادی نیرو جذب کنیم که تا کنون تعدادی جذب شده اند و باید براساس نیروهای موجود خوابگاه ها را مدیریت کنیم، این در حالی است که اکنون با اضافه شدن نیرو در معاونت دانشجویی شرایط ما خوب است.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12525

به "خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران استاندارد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تهران استاندارد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید