داورزنی: ثبت نام کاندیدا ها حس بی ثباتی در والیبال ایجاد می کند

به گزارش مجله سرگرمی، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: اگر ثبت نام از کاندیدا های ریاست فدراسیون شروع شود حس بی ثباتی در فدراسیون والیبال ایجاد می شود.

داورزنی: ثبت نام کاندیدا ها حس بی ثباتی در والیبال ایجاد می کند

به گزارش، محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در نشست تخصصی امور بانوان با نواب رئیس فدراسیون ها درباره اینکه چرا امروز ثبت نام از نامزد های والیبال لغو شد، اظهار کرد: طبق قرار بود از امروز ثبت نام ها شروع شود، اما با توجه به اینکه تیم ملی نوجوانان برای قهرمانی جهان و تیم ملی بزرگسالان هم برای انتخابی المپیک آماده می شوند، صحبت هایی مطرح شد مبنی بر اینکه اگر ثبت نام ها شروع شود حس بی ثباتی در فدراسیون والیبال ایجاد می کند.

او ادامه داد: رشته والیبال وضعیت خوبی دارد، کار فدراسیون متوقف نشده است و برنامه های سرپرست هم انجام می شود. با توجه به همین موضوع اظهار داشتیم اشکال ندارد ثبت نام از نامزد ها یک ماه عقب بیفتد تا انتخابی المپیک و مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان برگزار شود.

اگر داوری در انتخابات والیبال شرکت کند سرپرست می گذاریم

داورزنی درباره سرپرستی داوری در فدراسیون والیبال اظهار داشت: افشین داوری کارش را انجام می دهد، اما اگر بخواهد یک ماه دیگر در انتخابات شرکت کند، برای فدراسیون سرپرست می گذاریم اگر نه او همچنان در فدراسیون والیبال حضور دارد. از اظهار نظر ها مبنی بر مهندسی انتخابات والیبال تعجب کردم. فعالیت ها در فدراسیون والیبال منظم است و ما هم یک تیم نداریم. تیم ها ما باید خودشان را برای مسابقات مختلف آماده کنند. هیچ فعالیتی هم روی زمین نمانده است.

ثبت نام از کاندیدا های والیبال بعد از پایان قهرمانی نوجوانان شروع می شود

داورزنی گفت: سرپرست را برای دوره های دراز مدت و کوتاه مدت برای فدراسیون ها انتخاب می کنیم تا آن ها انتخابات را برگزار کنند. برای فدراسیون های کشتی و رزمی هم همین کار را کردیم. فدراسیون ورزش های رزمی مسابقات جهانی و المپیکی ندارد که نگران باشیم، اما شرایط والیبال به گونه ای است که برنامه ها اجرا می شود و وضع موجود را سرپرست اداره می کند. ثبت نام از کاندیدا های والیبال بعد از پایان مسابقات جهانی نوجوانان شروع می شود.

از اسفندماه سال گذشته سرپرست برای فدراسیون ها گذاشتیم

معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره اینکه گفته بود سرپرستان آفت های فدراسیون ها هستند، شرح داد: زمانی سرپرست می گذاشتند که برنامه ها و هزینه های فدراسیون دچار اخلال می شد و ما با مشکل جدی روبرو می شدیم، اما تعداد زیادی از جامعه ورزش و کنندگان مجلس این موضوع را مطرح کردند که این چه انتخاباتی است که رئیس خودش می تواند انتخابات را برگزار کند. به همین دلیل از اسفند سال گذشته هر رئیس فدراسیونی که دوره اش تمام می شد، یک سرپرست انتخاب می کردیم.

داورزنی گفت: شرایط رشته تنیس فرق می کند و هر رشته شرایط خاص خود را دارد. دوستان در فدراسیون تنیس زحمات زیادی کشیدند. شهریور ماه امسال یک سال می شود که دوره ریاست تمام شده است، اما به دلایلی امکان برگزاری مجمع نبود. اکنون هم با توجه به اینکه سرپرستان نمی توانند کاندیدا شوند اختلاف نظر هایی هست که ما دنبال راه حل آن هستیم.

او درباره وضعیت فدراسیون دوومیدانی گفت: 15 شهریور دوره ریاست تمام می شود و ما سرپرست می گذاریم تا انتخابات برگزار شود.

بازنشسته ها نمی توانند برای انتخابات فدراسیون ها ثبت نام کنند

معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره اساسنامه جدید فدراسیون های ورزشی اظهار کرد: اگر اساسنامه فدراسیون ها اصلاح شوند برای ریاست هیأت های استانی بازنشسته ها هم می توانند ثبت نام کنند، اما در خصوص فدراسیون ها، چون آن ها نهاد های عمومی غیردولتی هستند فعلا بازنشسته ها نمی توانند ورود کنند.

او درباره حضور 2 شغله ها در فدراسیون ها گفت: با توجه به اینکه ریاست فدراسیون شغل محسوب نمی شود این امکان وجود دارد تا از ظرفیت های مختلف استفاده کنیم. اگر اساسنامه تصویب شود این امکان را داریم تا از ظرفیت بازنشسته ها در استان ها استفاده کنیم، اما در فدراسیون ها طبق اساسنامه جدید اعضای هیأت رئیسه منهای دبیر و خزانه دار که حقوق بگیر هستند و شغل محسوب می شود سایر اعضا از جمله رئیس و نواب رئیس حقوق بگیر فدراسیون نیستند و دریافتی نخواهند داشت.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 34445

به "داورزنی: ثبت نام کاندیدا ها حس بی ثباتی در والیبال ایجاد می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: ثبت نام کاندیدا ها حس بی ثباتی در والیبال ایجاد می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید