دنی آلوز: پاری سن ژرمن باید به حرف من گوش کند!

به گزارش مجله سرگرمی، دفاع راست برزیلی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به مدیران این باشگاه توصیه کرد که راه حل های او را برای رسیدن به اهداف شان جدی بگیرند.

دنی آلوز: پاری سن ژرمن باید به حرف من گوش کند!

به گزارش خبرنگاران، دنی آلوز، مدافع برزیلی پاری سن ژرمن که در دوران بازیگری اش در تیم هایی مانند سویا، بارسلونا، یوونتوس و پاری سن ژرمن 38 جام برده است به مسئولان PSG توصیه کرد از تجارب وی برای رسیدن به اهداف شان از جمله قهرمانی در اروپا بهره بگیرند.

آلوز که سه بار فاتح لیگ قهرمانان، سه بار قهرمان جام جهانی باشگاه ها و دو بار قهرمان جام یوفا شده و پرافتخارترین بازیکن شاغل حال حاضر دنیای فوتبال است، سال جاری هم مانند سال گذشته نتوانست به تیمش برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یاری کند و شاهد حذف آن بود.

آلوز 35 ساله که سال 2017 از یوونتوس به پاریسی ها پیوست، به شبکه RMC Sport گفت: من راه بردن را می دانم. زمانی که می خواهم چیزی بگویم، دوست دارم که به حرفم عمل گردد. نه به این دلیل که خودم را بهتر از بقیه می دانم، بلکه به این دلیل که تجربه کافی دارم. وقتی یکی در انجام کاری تجربه دارد، شاید خوب باشد که به حرفش گوش داده و به تجربه اش اعتماد گردد. شاید این روش هم جواب بدهد و شاید هم جواب ندهد، اما من دوست دارم وقتی حرفی می زنم بیشتر به آن توجه گردد.

آلوز که شش فصل در سویا، هشت فصل در بارسلونا و یک فصل در یوونتوس بازی کرد، با اشاره به باخت خانگی اخیر پاری سن ژرمن مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان اروپا اضافه کرد: زمانی که شما در فوتبال با حریف با قدمت روبه رو هستید، نه فقط در فوتبال بلکه در بوکس، تنیس و ... تاریخ همواره علیه شماست.

آلوز و یارانش در آستانه کسب قهرمانی لوشامپینه هستند که این اتفاق یکشنبه شب با امتیاز دریافت در خانه لیل رده دومی رخ خواهد داد.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18991

به "دنی آلوز: پاری سن ژرمن باید به حرف من گوش کند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنی آلوز: پاری سن ژرمن باید به حرف من گوش کند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید