عادت جدید پیکه باعث شگفتی مربیان بارسا شد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، جرارد پیکه، مدافع با تجربه تیم فوتبال بارسلونا، در گفتگویی اختصاصی با ال پائیس سمانال شرح داده که چطور کوشش می نماید همواره آمادگی اش را در زندگی حفظ کند.

عادت جدید پیکه باعث شگفتی مربیان بارسا شد

او در شرکت کوسموس سرمایه گذاری های زیادی انجام داده است و یکی از آخرین آن ها این است که چهره دیویس کاپ، تورنمنت معتبر تنیس را دوباره برای مردم جذاب کند. او در گفتگویش مدعی شده سازماندهی این تورنمنت او را به وجد آورده است و البته باعث شده از همواره کمتر بخوابد: من به ندرت می توانم 4 یا 5 ساعت در شبانه روز بخوابم. برای همه کارهایم وقت ندارم.

او سعی دارد علایق دیگرش را با تمرین در بارسا ترکیب کند و حالا که از تیم ملی بازنشسته شده این کار برایش راحت تر شده است. البته که او معتقد است این سبک زندگی اش هیچ مسئله ای برای شرایطش در بارسا ایجاد ننموده است و سعی می نمایند اوقات آزادش را صرف کارهای مورد علاقه خودش کند: در بارسا همه برنامه من را می دانند و متوجه هستند که این برنامه هیچ مسئله ای برای من و تیم ایجاد ننموده است. من فقط کارهایی را انجام می دهم که دوست دارم.

تا اینجای کار شرایط او هر مربی و بدنسازی که معتقد است برای داشتن آمادگی کافی باید به اندازه کافی هم در شبانه روز خوابید را متعجب نموده است.

shop98ia.ir: مجله فروشگاهی: آخرین اخبار و مقالات تجارت الکترونیک

samitm.ir: مجله سامی: وبلاگ نقد و بررسی کالاها و اخبار تولیدات صنایع

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59419

به "عادت جدید پیکه باعث شگفتی مربیان بارسا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عادت جدید پیکه باعث شگفتی مربیان بارسا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید